Vad har ni för bredband?

ylba

Trådstartare
Jag letar ny bredbandsleverantör då den nuvarande inte sköter sitt jobb :devil: Vilket bredband har ni? Trivs ni? Hur är det med fel, hur fort åtgärdas dem etc? Vad betalar ni/månad? Bindningstid?

Sv: Vad har ni för bredband?

Jag har BBB, funkar bra, det enda jag kan klaga på är den hemskt långa väntetiden på flytten när jag själv flyttade(hallå jag flyttade ALLA mina grejer under en dag, för dem tog det 5 veckor att koppla ner på ett ställe och koppla upp på det andra:devil: )

Har inga direkta fel som uppstått, men de har en bra kundtjänst(sen att jag har "privat" kundtjänst är ska vi tala tyst om:angel: ), jag betalar 299/mån och har ingen bindningstid längre, dock 3 månaders uppsägning.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
798
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 946
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 826
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka