Vad har ni för Kavaj/ kavajer?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Escada
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 905
E

Escada

Vad använder ni för kavaj när ni är ute och tävlar? :) (Nu när tävlingssäsongen är i full gång) Och en fråga till: vilken kavaj är den absolut snyggaste???

Sv: Vad har ni för Kavaj/ kavajer?

Jag har en grå Victor Hugo... :)

Jag har en svart dressyrkavaj (går ganska långt ner på rumpan) med sammetskrage med guldkant och 4 knappar, 2 sprund bak. Den tycker jag är snyggast! ;)

Jag har en svart Viktor Hugo, ganska lång.

Men nu vill jag ha en brun sammetskavaj istället. :love:

vart hittar man dessa sammetskavajer? jag såg en på förra tävlingen som hade en svart sammetskavaj, figursydd med guldknappar. den var assnygg! vill ha en sån.

annars vill jag ha en svart victor hugo med sammetskrage, guldpaspoal och knappar.

har en inte så snygg men ok, billig Jacson kavaj nu. men tappat 2 knappar inne på banan så måste byta alla knappar men det har jag inte orkat än.
tror jag tappat alla knappar som går att tappa på den - drygt.

Jag har en figursydd halvlång grå Pikeurkavaj. Perfekt nu när jag har en skimmel :love:

min kavaj, som jag beställt från tyskland. en svart. kommer i nästa vecka :love:

2060206g.jpg

Har en svart victor hugo, dressyr model :)

Jag har:
2 Allessandro Albanese
3 John whitaker
1 Pikeur

har en svart Kentucky, den har inte använts på 1½ år :angel:
ska köpa ny tills jag börjar tävla igen men jag vet inte alls vilken.

Jag har en Frantasi Grand Prix från Equalityline. En mörkbrunrutig. Som iaf jag tycker e skitsnygg.. Modellen sur ut som på bilden med 2 spurd bak.

E4207-11S.jpg

Har även en äldre mörkblå fiskbensmönstrad jag som tror är en Frantasi det med men en äldre modell liknar Gran Prixen lite.

/PEnny

jag har en svart Euro Star med sammetskrage och silver kant! och 2 sprund där bak..
tycker John Whitaker har dom finaste kavajerna!

Jag har en Pikeur Epsom, dom har många snygga kavajer. GÅr att få med annan färg på slagen som nån visa bild på där uppe.

John Whitaker gör annars snygga kavajer

jag tycker att Kingslands kavajer är skitsnygga!

Frantasi gör riktigt fina kavajer! :love:
Själv har jag en tweedkavaj från pikeur. ser ut såhär
PICT1331.jpg

Jag har en oerhört ful gammal Pikeur ullkavaj, diskret blå-grönrutig :crazy:. Den snyggaste, och helt klart stiligaste dressyrkavajen är Pikeur Diana. Är även smått förtjust i Herve Godignons hoppekavajer :d

_Peplis_ skrev:
Jag har en Pikeur Epsom, dom har många snygga kavajer. GÅr att få med annan färg på slagen som nån visa bild på där uppe.

John Whitaker gör annars snygga kavajer

japp det fanns i massor av olika färger, men jag slog till med en diskret svart.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 599
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej hej! Jag letar sidepull just nu och undrade om det här hade någon hävstångs effekt? Förlåt i förväg om det är en dum fråga😅
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 463
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka