Vad har ni för kläder? (mammakläder)

Sv: Vad har ni för kläder? (mammakläder)

Jag köpte några mammabyxor på lindex.

Sen var/är det ju så bra mode med alla tunikor.
Körde stehårt på det då dom kunde jag ju använda sen oxå.
Plus att man såg fortfarande lite snygg och trendig ut.;)

Rena mammakläder tycker jag e på tok för dyrt....:crazy:

Jag är värsta shopoholicen och efter två graviditeter har jag runt 7-8par byxor i olika modeller, samt runt 25 överplagg; t-shirts, tunikor, blusar mm. Använder inget av det "ogravid", utan tvättar - viker in - ev lagar och sparar inför framtiden.

Köper mest på H&M, Lindex och KappAhl.

Tyvärr tror många gravida vänner att bara för att jag har enorma mängder mammakläder så ska de få eller få låna. Jag är tyvärr ganska ego. Lånar inte ut om det inte är till något speciellt tillfälle, och vill heller inte ge bort.

Senast ändrad:

Köpte två par mammajeans i affär. Sedan köpte jag linnebyxor på tradera. Överdelar hade jag haft samma som när jag inte var gravid + köpte 2 tunikor i samma storlek jag har annars, kalasbra mode! Hemma hade jag mest mysbyxor. Jobbar i lagård så jag behövde inte så mycket civilkläder.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 092
Senast: tomte
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 348
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Islaend
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 150
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka