JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: vad har ni för sadlar?
Jag har en Prestige Paris D som jag för tillfället använder till ALLT. Jag älskar den sadeln! man får en bra position och den är grymt skön. däremot tappar den lätt färgen, men jag tycker det är mycket viktigare att sadeln är bra för H&R än att den är super-duper-snygg! (BTW så är den kanosnygg ändå
)
Fick min Equipe Oxer nu i tisdags. Kanon skön sadel (och snygg oxå)! OBS! Stiglädrena ska bytas ut! OBS!
har tyvärr ingen bild, men jag rider i en knights, som har format sig jättebra efter mig, och jag älskar den
Jag har en prestige paris D
Wintec's synttsadlar är billiga, lättskötta och håller bra. Jag har två såna
Utrustning
Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Utrustning
Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Hundträning
(OBS! Långt inlägg)
Hej!
Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2
3
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Shibasessan är en riktig liten illvätte ikväll. :D Jag vet att medicinerna gör henne extra hungrig så hon har fått en gurkbit att gnaga...
Sel
Idag kl 00:55
Svar: 611
Visningar: 17 503
Allmänt
Göra i Borlänge?
Fritid Jag skulle helt klart besöka Torsång som redan nämnts, för handelsträdgården och cafét. Och Frostbrunnsdalen :)
Det finns ett gammalt...
gul_zebra
Idag kl 00:52