vad har ni på er ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare eriica-o21
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 614
E

eriica-o21

har en undran,

Vad rider ni tjejer med vanlig bh eller sport bh ?
är på jakt efter en bra sportbh någon som vet nån bra ?;)

Sv: vad har ni på er ?

Newbody har en billig sport BH som jag tycker är super!

Ibland orkar jag inte byta om, då blir det BH.

Hogengård's är superbra. 330.- kostar dom, finns på nätet.

//C

okej, ingen mer som rekomenderar något ?:bump:

Casall sportbh, finns på stadium, döbra men dyr.. 499kr kostar den men det är oerhört viktigt med ett bra stöd när man rider.

Jag har sport bh som jag köpt på hööks.. den är jätte bra...trycker in dom i bröstkorgen så man bilr platt som en planka:o :p

Jag är också ett stort fan av Hogengårds BH. Den ger superstöd samtidigt som den är så bekväm att man knappt känner att man har på sig den. :bow: Enda BH:n jag har provat som verkligen har lyckats hålla mina E-kupor stadigt på plats utan att kväva mig.

Kämpade i många år på med diverse traditionella sportbh:ar av typen som pressar brösten mot bröstkorgen, men på grund av kvävningseffekten och denna typ av sportbh:s sällan helt effektiva "gungkontroll" var jag allt annat än nöjd.

Därför blev jag glatt överraskad då jag hittade en bhmodell från Triumph, "Doreen", som egentligen är en "vanlig bh" i tantstuk, men som är mycket stadig och rejäl och därför visade sig fungera ypperligt som ridbh. Finns från 75 B-H-kupa och kostar runt 300:-.

Nu har jag också hittat en sportbh som är riktigt funktionell, "Shockwave" från Berlei. Mycket funktionell med väl genomtänkt konstruktion, rejäla kupor i stumt material som sluter runt varje bröst och håller det i stadigt grepp. Finns upp till G-kupa, från 70 i omkrets, och även denna är prisvärd, runt 400:- har jag betalat.http://www.figleaves.com/us/product....&size=&colour=

Båda dessa bh.ar rekommenderas varmt till alla som är rädda om sina bröst- vilket alla kvinnor borde vara- oavsett bröststorlek så är det viktigt att ha bra stöd för bysten.

Jag använder en vanlig BH med brottarrygg, de vanliga BH-banden åker ju ner hela tiden. Ingen sportBH tycker jag ger nåt bra stöd utan brösten guppar så hemskt. Då är en rejäl BH med brottarrygg bäst!

Jag använder ALLTID sportbh när jag rider, så fruktansvärt irriterande och rida med en vanlig då banden åker ner hela tiden...brottarrygg ska det vara!:banana:

Håller med 'Silverkatten' ang. Casalls sporttopar - helt underbara! :love: Dock dyra, kostar mellan 400-500,- men det är de
helt klart värda! :banana:

jag har vanlig, har så fasta tuttar så det behövs ingen sportis för min del ;)

okej ska åka ner o kolla på stadium idag o se om jag hittar någon :idea:

kan passa på att fråga en sak angående bröllp.

de står att man ska ha mörk kostym gäller de tjejerna också ?:eek: eller får vi tjejer ha vad vi vill utom vitt ( då man inte ska konkurera med bruden) ?, jag har hittat nfin klänning jag vill ha men den är vit :cool: kan man färga den ljust rosa / blå ? vad tycker ni?

Jag rider i sport-bh, eller top eller vad man nu ska kalla det för.

Den bästa som jag använder köpte jag på H&M Logg för herrans många år sedan, den sitter hur bra som helst. Sedan använder jag en Rhönisch (stavas?) och även en Champion sporttop.....men H&M-toppen slår båda dessa. :bow:

Jag har vanlig push-up bh, som alltid annars. Tycker det funkar jättebra, avskyr såna äckliga sport-toppar bläähh.. :p

Men sen har jag ju inte jättebröst direkt. :smirk:

Jag använder alltid sportBH när jag rider. Använder jag vanlig BH så åker banden ner o tuttarna hoppar ut! :o Blir svårt att koncentrera sig på ridningen då! :D

Mina bästa är av märket Athletic Sport och jag trooor att jag har beställt dem från H&M...

Alltid sport-BH och alltid med brottarrygg! Tyvärr har väldigt många sport-BH:ar vanliga axelband och utbudet blir aningens begränsat om man envisas med att vilja ha brottarrygg... :crazy: Har en jättebra Z-bra från La Redoute (postorder.. :angel: )!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
1 067
Senast: SiZo
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 625
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
514
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka