Sv: Vad har ni sett folk handla?
27, vid tillfället.Men verkligenHur gammal var han liksom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
27, vid tillfället.Men verkligenHur gammal var han liksom...
Oxsvansar, grisfötter, antagligen grisknorrar och annat som ofta betraktas som "avfall" går utmärkt att koka buljong på. Även kycklingskrov är bra.Jag har dock funderat på vem sjutton som äter grisknorrar och efter lite googlesökande hittade jag recept på grisknorr-soppa och allt möjligt som jag inte ens tänkt på att man kunde ge.
Jag har sett honom "skådespela" och han är ingen bra skådis så det märks direkt när han bara fjantar och när han menar allvar.Låter som han spelade över i fjantandet.![]()
Det trodde inte jag heller. Killen har ändå både mor och både yngre och äldre systrar. Det där med mensskydd kan inte vara okänt för honom.Men herregud det var bland det fånigaste jag hört i hela mitt liv! Hade inte trott det var sant om någon betett sig så.
Det var det - fortfarande lika roligt att återberätta fem år senare.Helt ärligt, jag hade nog tamigfan skrattat ihjäl migdet måste ha varit klockrent när han skrek i falsett
![]()
Just grisknorrar förstår jag att folk inte äterMen oxhjärta? kalkonvingar?