Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, jag har träffat på en helt underbar karl.

Inglorion känner för att kramas för första gången på ungefär två år :angel:

Tyvärr bor karln i Linköping och åker hem idag :( Jag tycker att det kan komma en helt fantastisk karl som bor i närheten istället!
 
Sitter med en kopp te och väntar på att resten av familjen ska vakna så att vi kan åka och fynda på återvyggdepån :)
 
Jag vill så gärna ha tacos, kan man höra av sig till sin familj å säga åt dom att göra tacos för det känns väldigt onödigt att äta det själv för blir så sjukt mycket över!
 
Jag har sovit ganska mycket senaste dygnet. Finns dock en orsak. Nu är jag vaken i alla fall. Hunden rastad och har fått frukost.
Satte igång och elda i kaminen lite då det bara var 17 grader nere, men ska skruva ihop det sista elementet så behöver jag inte elda så tidigt. Ska jag elda för 1200 i månaden kan jag lika gärna ha elementen på
 
Ser Say yes to the dress, är typ tredje avsnittet på rad tror jag, känns det som iallafall! Är snart expert på bröllopsklänningar!
TLC eller hur? Kanalen alltså. Dom har så roliga serier, en av få tv kanaler jag saknar (har ingen tv).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 041
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 733
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 518
Senast: Grazing
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 443
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp