Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på vad som kan göra att vattnet in eller ut från beredaren inte funkar.
Fruset är knappast troligt nu längre..
In i huset är det inte fruset för jag har kallvatten.
 
Funderar på var jag ska boka besiktning av bilen. Finns så många olika aktörer där jag bor. Tror dessutom att jag fått några erbjudanden i brevlådan. Får kika på det imorgon.
 
Grattis på födelsedagen @Ness och i efterskott till @_husmusen_ och @Kethets
20131162114441840_sbig.jpg
 
Grattis @Ness :)


---------------------------
Har lovat bad idag men den varma bassängen är upptagen fram till kl 12 så vi får fördriva lite tid tills dess :)
 
Sovmorgon idag, vi var hemma sent igår då vi var på bio, in the heart of the sea, mycket bra faktiskt :up: och som vanligt låg vi å pratade lite innan vi somnade. Karln upp vid sju och åkte på ykb utbildning och jag fick sova vidare :angel:
Måste upp och sätta igång med en jaktväst jag fått beställning av, ska göra en liknande som beställaren haft tidigare, får hoppas jag får till mönstret :nailbiting: ikväll bio igen, the 5th wawe :D
 
Är lagom glad på min kropp idag. Snyter ut hjärnan (möjligen) och ena käkleden krånglar och axeln är lite ur läge.. :meh: brukqr kunna klånka tillbaka axeln men det var segt idag. Kan inte lyfta armen över axelhöjd och musklerna krampar och skriker... Käkleden tror jag att jag fick dit nu, den tyckte det var för jobbigt att jag åt fil med musli som knappt behöver tuggas :cautious:
Meeeeen jag ska rida mina hästar om en stund, uppväger det mesta :love:
 
Har försökt hosta upp lungorna hela natten och har mer eller mindre tappat rösten :meh:
Mycket dum idé av dig tycker jag, lungor är väldigt bra att ha :p:D
Tappar du rösten så gör det inte så mycket, den kan du leta upp vid senare tillfälle...

Själv sitter jag med en stor kopp te med håning i :d
Laddar upp inför dagens stängselöversyn. Det flyttar hem en ponny till mig imorgon :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 600
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 572
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 347
Senast: Migo
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
73 74 75
Svar
1 499
· Visningar
60 026
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp