Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.

Asko

Trådstartare
Jag skapar denna tråd (mina fem minuter i rampljuset!!) och tittar på en underbart söt liten tax valp på "Hundar på jobb" :love:

Dessutom så har de med en tax som har vunnit mycket priser på utställning och jag blir lite förvånad över hur mycket de poängterar träningen och att hunden ska vara i toppform. Man har ju bilden av den feta labben i hjärnan :o Kanske beror det på rasen men jag gillar det :up:

(nu hoppas jag bara att jag skrev de rätta romerska siffrorna - men jag är ganska säker på att V är fem och att VI är sex :angel:)
 
Tror det blev rätt haha :)

Nej försöka sova och hoppas på att det inte skrivs för mycket i denna innan jag vaknar, sist var det typ 10 sidor på en timme eller nåt.. Ett himla sjå att läsa ikapp hahaha
 
ah, min adobe flash kraschade - jag tror att någon försöker säga att det är dags att lägga sig :cautious: alla saker jag har är visst på min mors sida :mad:
 
Bra att du påminde mig - som trådskapare säger jag att från och med nu så är matporr förbjudet efter kl 22:00! :mad:
fram till typ 05:00.
Hahah det vore nåt ju!! Speciellt de dagar jag inte orkar laga mat
Kör typ 5-2 där, fem dagar utan riktig mat sne måste kroppen ha mat och så blir det matlåda till dan efter.. Perfekt haha
 
Undrar vad min mobil försöker säga mig när den föreslår Askorbinsyra varje gång jag loggar in här :cautious:
 
Halvdöd (dvs inte helt uppstånden från de döda). Min j-la nacke håller på att ta kål på mig, tur :heart kommer idag.

Jag fick mens idag också så jag är lätt sur från början :mad:
 
Dricker kaffe , och bara njuter :D Ska in till stan på förmiddagen för att hämta ut ungkattens p-piller, ska även passa på att köpa blomjord, lite smultronplantor och nät.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp