Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fyller min mormor 90 år :heart världens skönaste tant som sa till läkarna att hon hade "gjort lite lyft" när de frågade om de stora plåstren i tinningarna (i själva verket var det hudcancer som tagits bort), och senast i helgen sa till mig "..som när du var ung.." (jag har inte ens fyllt 28 :p).
Grattis till mormor!
 
@bumpo
Ad Genevekonventionen i förra tråden.
Självklart hade du rätt!:heart Ingående kunskaper om internationella konventioner är viktigt och du passerar.
Krya på dig och ha en bra dag!
 
Sitter och funderar över hur ett par byxor kan få en att se fetare ut än någonsin när man gått ner i vikt och de inte fick en att se lika fet ut när de satt tightare? Va fan?
 
Men vad ni skriver, man sover en natt och förra tråden är låst och en ny skapad.
Tråden svarar på sin egen rubrik, ni surfar på buke! :D

Själv skriver jag det här med magi och surfar inte alls på buke :angel:

Dagens plan innefattar en tur till lidl för att kolla deras billiga klänningar. Annars står bara vila på schemat idag.
 
@bumpo
Ad Genevekonventionen i förra tråden.
Självklart hade du rätt!:heart Ingående kunskaper om internationella konventioner är viktigt och du passerar.
Krya på dig och ha en bra dag!
Jag försöker ha lite koll på de internationella konventionerna i alla fall. Jag kan intw garantera att jag har det dock. De är ju så många.
 
Tvättat en maskin tvätt. Tänkte gå och handla innan hästapekulanten kommer. Är dock så satans varmt så jag drar ut på det...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp