Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kompis till mig fick hästens bakknä i ansiktet när hon skulle borsta benet. Men hon åkte hem och bytte om innan hon åkte till sjukhuset. Sambon fick inte följa med in i undersökningsrummet och det ställdes tusen frågor om vad som "verkligen" hade hänt. Vis av erfarenheten sket hon i att byta om nästa gång hon gjorde illa sig i stallet (den gången var det närkontakt med ett hinderstöd)

En bekant (singel) fick också ett sådant "förhör" på akuten när hon ramlat ner för en trapp pga orientalisk kisse. Hon blev skitsur och trodde läkaren stötte på henne :D När hon blev hämtad fräste hon om den knäppa läkaren till som då sa: "Men doktorn trodde ju du var misshandlad!" :rofl:

Jättetrött... stallet klart och strax vankas promenad med vovvan sen tänker jag vara parkerad till greys!

Godissugen. Var duktig och åkte hem och lagade mat och åt. Nu kan jag typ döda för godis.. maken har order om att handla på hemvägen. :nailbiting:

Så måste jag duscha och hitta lämpliga kläder till jobbintervjun i morgon.

Har fyllt i den nya arbetsrapporten .Hoppas det blev rätt :meh: men bossen hör väl av sig om jag klickat fel !Funderar lite hur jag ska göra med den jäkla tummen.Får ge det till nästa vecka eller får det bli ett besök på VC !:turd:

Så jäkla trött.
Tur det är torsdag imorgon och sen är det snart helg.
Ska tvätta och städa och umgås med vänner i helgen

Hemma från Stockholm ,tror bilen vill hälsa på på verkstaden,det låter som om vä frambroms ligger på lite då o då.

Känner mig lite känslig. Som att det krävs väldigt lite för att putta mig över gränsen.

Kram!
grouphugg.gif

Suck, nu när det hunnit mogna lite ser jag verkligen ut som ett brottsoffer. Dessutom är båda min knän stela och gör ont när jag går och klättrar på stege för att hjälpa katt ner. Blech, om det är så här att bli gammal vill jag aldrig bliva stur.

Suck, nu när det hunnit mogna lite ser jag verkligen ut som ett brottsoffer. Dessutom är båda min knän stela och gör ont när jag går och klättrar på stege för att hjälpa katt ner. Blech, om det är så här att bli gammal vill jag aldrig bliva stur.

Tro mig, det räcker med att bli 40+ för att få krämpor :angel: :D

Sensmoral: När man är 16 är det bra om man har en närmare relation till "ergonomi" och "säkerhetstänk" än att man kan stava till dem. Speciellt om man har egna hästar och jobbar i en ladugård :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 881
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka