Hönökaka är ju så himla tråkigtSitter och tuggar på hönökaka utan något på, sött och gott bröd som jag inte kan låta bli att köpa ibland![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hönökaka är ju så himla tråkigtSitter och tuggar på hönökaka utan något på, sött och gott bröd som jag inte kan låta bli att köpa ibland![]()
Herregud! Nog för att jag älskar mina barn men bara sådär pang bom.. Nej nej nej tack!Japp. Hade ramlat av hästen rejält en gång under graviditeten och blivit retad av familjen när hon hade jobbigt att hjälpa till med att lasta av ved några dagar innan förlossningen. Barnet fullgånget och vid god hälsa.
Man måste ju svälja för att det ska försvinnaHönökaka är ju så himla tråkigtJag tar hellre en knäckemacka än det, jag bara tuggar och tuggar och det försvinner aldrig
![]()
Herregud! Nog för att jag älskar mina barn men bara sådär pang bom.. Nej nej nej tack!
Det är ju det som är problemetMan måste ju svälja för att det ska försvinna![]()
![]()
Kan du inte bara sluta köpa på faktura?Betalat räkningarna. Det var ju inte så farligt mycket tills jag kom till Klarna-fakturornaJag måste banna mig själv från tygaffärer... Att köpa tyg (och, försöker intala mig att vårgardinerna för typ 300 kr var en av de stora kostnaderna där.. Det går inte så bra.) för 2000 kr i månaden är fan inte hållbart. Okej, jag syr mycket, faktiskt nästan alla mina kläder (klänningar, trosor och leggings) igår blev det ju en klänning och ett par träningstights, men inte fan skulle jag köpa kläder för 2000 kr i mån om jag inte sydde
Skärpning Sandra!
![]()
Väntar på veterinären. Har iaf ridit den andra ponnyn samt strukit den första ponnyn från premieringen och avbokat boende och stallplats.
Absolut kan jag det, och oftast brukar jag betala på en gång när den kommer, men det blev inte så nu. Och det brukar inte vara så extremt mycket som nu haha! Men bäst är nog att helt enkelt sluta köpa så mycketKan du inte bara sluta köpa på faktura?
Usch då,gick det så illa?Väntar på veterinären. Har iaf ridit den andra ponnyn samt strukit den första ponnyn från premieringen och avbokat boende och stallplats.