athena_arabians
Trådstartare
Jag tror jag lägger ner allt vad kärlek heter för i kväll efter kommentaren "hanterar du äldre män lika bra som du hanterar hästar?"
![]()
![]()
![]()
"Nä, hästarna är enklare och trevligare"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag lägger ner allt vad kärlek heter för i kväll efter kommentaren "hanterar du äldre män lika bra som du hanterar hästar?"
![]()
![]()
![]()
Hoppas platsen var riktigt finNu har jag, mamma och syster varit på kyrkogården och valt ut plats där Rune ska få sin sista vila. Det blev ett stenröse där det även finns plats för mamma så småningom. Jisses så jobbigt det var
Jag har världens bästa medryttare/grannar. När jag kom hem hade de skurat badkaret och börjat fylla plus tittat till både lösdrift och hästar
Min kompis Sandra skulle ha kommit idag och stannat över helgen men hennes bil har krånglat så det blir inget tyvärr. Så nu ska jag äta tacos själv här hemma. Tur det är gott iaf!
Mamma har gjort egen med hängande lysrör och skärmar av aluminiumfolie överJag känner mig som en gammal... någontingDreglar efter mer växtbelysning och har surfat runt lite. En del webshoppar är så extremt övertydligt inriktade på marijuanaodling att jag sitter och småfnissar (nej, jag är inte drogliberal men jag blir inte hysterisk över jazztobak heller).
Mamma har gjort egen med hängande lysrör och skärmar av aluminiumfolie över![]()
Om du påminner mig imorgon em typ så kan jag ta kort åt digJa, jag har funderat på något sådant. Runtsurfningen är mest för att få inspiration till smarta lösningar. Dvs jag kommer på hur jag vill ha det och pratar sedan med särbon![]()
![]()