Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill att det ska se ut som det gjorde igår, inte halv snöstorm :arghh:

12501494_1502112343427145_865310348_n.jpg

Fast det flistrade lite då, det är därför bilden är lite suddig.

Är glad att svågern kom heeeeeela vägen hit (150 m?) med traktorn och plogade i går. Nollgradigt och kramsnö idag, lagom kul att skotta det. Har ramlat ner några dm snö. Vad mig anbelangar kan det gärna ramla ner några till :bump:
Ska tvinga ut unghästen i snön idag igen, bra träning för djuret att pulsa i snö. Har vi väl kommit över jag-vill-inte-gå-hemifrån diskussionen brukar han vara väldigt entusiastisk också.

Ätit frukost, skrivit matlista för veckan och inköpslista. Dags att åka och storhandla. Vardagen drar igång på riktigt imorgon.

(Med skillnaden att min mamma är här fortfarande och kommer ha maten klar när jag kommer hem från jobbet. :love: )

@Angua: Det är därför jag måste ut och skotta, blir det varmare kommer jag inte att orka få bort det.

Jag mätte på Eniro igår, min infart (från asfaltsvägen till husknuten, dvs inte inkl gårdsplanen) är 65 m :meh:

Snön vräker ner ute :up:
Och jag sitter inne och mår illa och känner mig både uppgiven och arg :( Jag är så trött på att vara trasig, omöjlig att älska och rädd för att älska :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalosnyheter En sak jag vill uppmärksamma en dag som denna är en intressant företeelse och tråd som jag har lite blandade känslor runt. Det handlar...
Svar
11
· Visningar
168
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 225
Senast: Askur2017
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 760
Senast: WildHorse
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI