Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag lägger mig ner på golvet och skriker och sparkar, tror ni bihåleinflammationen och huvudvärken från helvetet försvinner då?
Angua 4 år är lite gnällig...

Fungerar nog bara om du är i leksaksaffären eller kafeterian med mamma eller pappa. Annars är det bara att bita ihop och arbeta på som vanligt:D

Jag fascineras(och skräms) över att @bläckfisen finns med på en mässhake från 1600-talet.

12794883_10153463965267322_9124850200459319053_o.jpg

Sådär.

Nu har jag nytt jobb.
Passade på att gå in på färgbutiken och beställa tapeter till 40% rabatt till gästhuset också.

Men sedan blir det att suga på ramarna eftersom nya jobbet har efterskottslön. Ingen lön därifrån i april med andra ord. Marslönen ska räcka två månader. :D

Snorar som en idiot men har sluppit magsjukan som grasserade hos grannen.
Imorgon kommer dotra och det ska bli så kul
Hunden och katten fäller hår som satan och jag har ingen bra borste till detta.
Måste fixa en

Känner mig sjuk och lite som en zombie. Käkade en nyttig frukost på Panini (sen förstörde jag allt genom att trycka i mig chokladägg :angel: )

Ska nu släpa mig ut på en specifik vintagerunda. Måste kolla efter snygga pins till min jeansjacka

Sådär.

Nu har jag nytt jobb.
Passade på att gå in på färgbutiken och beställa tapeter till 40% rabatt till gästhuset också.

Men sedan blir det att suga på ramarna eftersom nya jobbet har efterskottslön. Ingen lön därifrån i april med andra ord. Marslönen ska räcka två månader. :D

Fat du kan begära ut semesterlönen i samband med att du avslutar anställning ...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
293
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 892
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 180
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka