Pegasus63
Trådstartare
Men jag kan hans sång!![]()
Hjälper inte, du måste ju ha sanden också så du blir grusig i ögonen... dööööh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag kan hans sång!![]()
Jag läste "min moster" och blev lite konfunderad...Köp nåt med Frost till mitt monster, hon fyller ju år om en vecka![]()
Hon vill iofs också ha vår nu, men vill man hamna på hennes favvolista så är det Frost som gällerFungerar det med Vår eller Sommar? Typ Mamma med föl? Är trött på Frost och kyla nu ju.
Det hade nog jag också blivit för jag har ingen mosterJag läste "min moster" och blev lite konfunderad...![]()
Det är så härligt när man äntligen kan börja fixa efter vintern. Jag har också gått runt i trädgården med sax och stort leende. Krokusarna är uppe och rosorna ser ut att vara i bra form. Irisar och tulpaner påväg, pioner och rabarber har röda nya små skott. Vitlöksblasten är nästan 15 cm. Livet när det är som bästTittar ikapp på Let's Dance.
Idag har varit första trädgårdsdagen för i år. Jag har tagit bort fjolårets perennskräp och krattat.
Samt glatt mig åt första krokusen!
Haha! Och...inte för att vara sån, men en del av mig tänker att sannolikheten att din moster då skulle vara sju år känns inte så storDet hade nog jag också blivit för jag har ingen moster![]()
Jag läste "min moster" och blev lite konfunderad...![]()
Säkert inga Norrmän som vinner ändå, utan det blir väl grodlår- och snigelätaren som vinner i vanlig ordningDock vill jag egentligen se klart herrarnas skidskytte. Hmm.
Säkert inga Norrmän som vinner ändå, utan det blir väl grodlår- och snigelätaren som vinner i vanlig ordning![]()
Det går över,,,,,,,,välkommen tillbaks till verkligheten imorgon förmiddag.Är crazy full. Omgiven av människor jag älskar. Kan knappt stava. Fan så fint.![]()