Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det skulle funnits typ "disk-o-gram" eller något så man kunde skicka iväg sin disk och sen få hem den skinande ren.
Det finns ju lådor och kassar för mat, godis, smink, hälsoprodukter och annat. Så varför inte för disk? :idea:
Allt självgående maskinellt, förstås.

(känner mig smått genialisk!)

Det skulle funnits typ "disk-o-gram" eller något så man kunde skicka iväg sin disk och sen få hem den skinande ren.
Det finns ju lådor och kassar för mat, godis, smink, hälsoprodukter och annat. Så varför inte för disk? :idea:
Allt självgående maskinellt, förstås.
:rofl::rofl: :rofl::rofl:
Det hade varit något, men jag vet inte om jag hade vågat, tänk va mycket porslin som skulle gå sönder. Ser ju bara hur vissa paket hanteras, så kan man bli mörkrädd. :eek:

:rofl::rofl: :rofl::rofl:
Det hade varit något, men jag vet inte om jag hade vågat, tänk va mycket porslin som skulle gå sönder. Ser ju bara hur vissa paket hanteras, så kan man bli mörkrädd. :eek:
Ajfan. Om man ersätter med plast eller något oförstörbart?
...eller så skulle man ha ett förvaringsskåp som även diskar åt en. Så när man smutsat färdigt ställer man bara tillbaks allt i skåpen och sen är det diskat igen tills nästa gång? :idea:

Jag vet ju vad som funkar på mig..."SKÄRP DIG! Du gnäller! :rage:" det är en del av vad som tagit mig dit jag är idag...:angel:
Och jag behövde visst bli påmind om det :rofl:
Jag vill ju aldrig någonsin vara elak eller såra med flit, så det minsta jag kan göra är ju att försöka reparera när det skiter sig.

Ja usch! Hur går det i hagen?
Vi kunde haft en skitdag tillsammans...kanske på distans? Om du går och fixar te eller något och sätter dig i hagen och myser så går jag och köper mig en latte och så distansfikar vi bort eländet (och så får du klia/klappa/gosa pälsbollar för mig också!)? :idea:
Jättekram!:heart
Låter som en utmärkt idè! Går och fixar te med en gång!
Nån annan som vill distansfika lite med oss så är ni välkomna att delta! Går bra att ta ett glas vin också @tornblomma ;)

Sådär ja, då var disken steg 1 av 2 avklarat. Nu är det bara lite kvar och det är bara lätta saker kvar att diska, sen städa köket efter det. Såg ut som bomben hade slagit ner förut. :angel:

Jag ska fixa mig en diskmaskin så fort jag kan, men prio 1 är körkort nu
Min gamla nackskada är inte kul just nu och jag vet inte varför.
Har inte bytt säng eller råkat ut för hastiga inbromsningar eller nåt.
Får hoppas nya läkaren har lite bra idéer sen.
Nu är nya reumaprover och lite annat fixat så får vi se.
Jag vill ju börja arbetsträna men som kroppen känns just nu vette sjutton.
Kanske också beror på att jag inte äter smärtstillande så ofta.
Kanske borde äta en kur för att ge kroppen en chans jag vet inte.
Brukar bara ta när det blir allt för ont alltför länge haha

Är hemma :up: men vill fortfarande avlida pga förkylningen :down: Huvudet fullt med snor, bihålorna värker och lungorna bubblar (febern ignorerar jag fortfarande).

Även fast jag hatar VC här så får jag nog lov att ringa dit. Jag vill ha koll på det hela den här gången, det var alldeles för nära lunginflammation i januari. Och ja, jag hatar mina jävla mediciner som gör mig så sabla infektionskänslig :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 860
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 163
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka