Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pizza får hon väl acceptera, ska hon bestämma vad ni ska äta är väl du som borde tycker jag?
Hon kanske kan bestämma något/några pålägg om det blir för mycket motstånd?
Även du måste få vara lat med mat, det är ett väldigt naturligt handhavande av mat enligt mig. :angel:

/hallonsaft som kommer äta korvbröd med smör och ost ikväll och kanske glass om jag orkar senare.
Fast hon blir så himla tjurig om hon inte äter, och eftersom vi redan haft några sammanbrott senaste timmen så är det bra med mat hon vill ha. Mamman som inte orkar laga mat orkar ännu mindre med fler bråk. :angel:

Men shit! :eek: Jag håller tummarna för allt i världen att det går bra! :(

...behöver jag förklara? Eller räcker det om jag ber dig en sista gång att låta mig VARA?
Är det så svårt, verkligen?
Oj vad trevlig man kan vara då. Jävligt märkligt att du är en ensam människa.. Ja jag ska låta dig sitta där med offerkoftan i fred.....

Ska koka ris för :heart kommer snart med det som är kvar av vår grillade kalkon (lyxrester :up:). Det känns efter en dag med misärnödföda a la mack :meh:

Lyxrester kan vara bra ibland och även vanliga rester som man petar till med lite grädde eller annat statushöjande till ny roligare variant.
kalkon är riktigt gott, hoppas den levereras snart :up:
Mack nödmat är dock rätt trist men ibland får det duga som en klump i magen en stund när buken ekar tom och orken är strax under fotknölarna och skallen allmänt seg.

Är hemma :up: men vill fortfarande avlida pga förkylningen :down: Huvudet fullt med snor, bihålorna värker och lungorna bubblar (febern ignorerar jag fortfarande).

Även fast jag hatar VC här så får jag nog lov att ringa dit. Jag vill ha koll på det hela den här gången, det var alldeles för nära lunginflammation i januari. Och ja, jag hatar mina jävla mediciner som gör mig så sabla infektionskänslig :meh:
Hur lång tid tog bilresan egentligen?
Jobbigt!

Hur lång tid tog bilresan egentligen?
Jobbigt!

Det var lite stopp på vägen (utöver idioterna framför mig :grin:). Jag handlade ost i Svenstavik :d för mejeriet var inte öppet (Oviken ost), toabesök och nödmat i Ytterhogdal samt Mobackes och en Willys i Bollnäs. Normalt tar det ca 5-5,5 timmar (det är vad jag räknar med när jag fakturerar).

Jag är van att köra bil, det är ju 54 mil till särbon kortaste vägen och 33 mil till jobbet jag var på nu.

Lyxrester kan vara bra ibland och även vanliga rester som man petar till med lite grädde eller annat statushöjande till ny roligare variant.
kalkon är riktigt gott, hoppas den levereras snart :up:
Mack nödmat är dock rätt trist men ibland får det duga som en klump i magen en stund när buken ekar tom och orken är strax under fotknölarna och skallen allmänt seg.

Jo, idag behövdes det nödmat för man fick vara med i skallen med tanke på all idioti jag såg på vägen (plus att det var en drös renar vid/på vägen söder om Rätan :meh:).

Det var lite stopp på vägen (utöver idioterna framför mig :grin:). Jag handlade ost i Svenstavik :d för mejeriet var inte öppet (Oviken ost), toabesök och nödmat i Ytterhogdal samt Mobackes och en Willys i Bollnäs. Normalt tar det ca 5-5,5 timmar (det är vad jag räknar med när jag fakturerar).

Jag är van att köra bil, det är ju 54 mil till särbon kortaste vägen och 33 mil till jobbet jag var på nu.
Jag är också van, men vad jobbigt långt ändå. Speciellt om man är superförkyld. Skönt att du är hemma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 860
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 160
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna