Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar din granntantNär man tror att granntanten har dött och börjar ringa runt till sjukan, hennes mobil är avstängd ... men hon visar sig ha varit på rekreation med antropofiska sällskapet. Man bara ...ok. Förra gången hon försvann spårlöst var hon och klättrade i berg i Israel.
![]()
Älskar din granntant
Typiskt den generationenHade ju dock varit GÖTT om hon INFORMERAT innan hon bara drar nånstans. Kaoz alltså. Hon har dessutom fått en mobil som ALLTID är avstängd.
Lär tanten messa, behövs ju inte mer än "Nu drar jag dit och dit, hör av mig när jag kommer hem" så du vet hur läget ligger och vill hon inte tala om vart så räcker det ju med ett "Jag är borta några dar".Hade ju dock varit GÖTT om hon INFORMERAT innan hon bara drar nånstans. Kaoz alltså. Hon har dessutom fått en mobil som ALLTID är avstängd.
Ja dom tror man är tankeläsare.Typiskt den generationen![]()
Fick mig att tänka på en 91-årig dam ("Driving miss Norma" på fb) som, istället för att behandlas mot sin cancer, åker land och rike runt med husbil på äventyr...Hade ju dock varit GÖTT om hon INFORMERAT innan hon bara drar nånstans. Kaoz alltså. Hon har dessutom fått en mobil som ALLTID är avstängd.
@hastflicka: Jag älskar era gigantiska fordon!Här i Sverige törs man inte ens tänka tanken, dels bränslekostnaden och sedan bilskatten
Åker hundarna med dig eller i följebilen?