Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör du rätt i frukost är överskattatbara jag får kaffe så hoppar jag gärna över frukosten
men gör att katternas vattenskål måste fyllas stup i ett.
Fast de ändå hellre dricker ur nyspolad toalett.....![]()
Nästan lika gott som vattnet på golvet i duschen när matte precis klivit ur.Aaah, toaletten är ju alldeles delikat![]()
Nästan lika gott som vattnet på golvet i duschen när matte precis klivit ur.
Suck.
Katter, dricka vatten ur vaddå??men gör att katternas vattenskål måste fyllas stup i ett.
Fast de ändå hellre dricker ur nyspolad toalett.....![]()
Huu, kaffe![]()
![]()
Blomvattenkanna är också ett godtagbart alternativKatter, dricka vatten ur vaddå??Skålar är för hundar! Det andra vill jag inte ens kommentera.
![]()
Katter dricker vatten ur GLAS eller direkt från kranen faktiskt! Allt annat är ovärdigt! Utom möjligen skurhinkar.
Dina katter får höra av sig om de behöver hjälp! /vitis, civiliserad katt med pli på tjänstefolket
Visstja, den glömde jagBlomvattenkanna är också ett godtagbart alternativ![]()
Det är bara på hotell som får mig att verkligen gilla frukost, synd jag inte har den möjligheten så ofta bara.Det är ytterst sällsynt att jag äter frukost undantaget på hotell(Och det kommer jag få på tisdag
)
Hotellfrukost kan vara en riktig lyxig bra start på dagenDet är ytterst sällsynt att jag äter frukost undantaget på hotell(Och det kommer jag få på tisdag
)
Jag är GLAD att jag valde asfalt när vi gjorde iordning bilplanen och gången in...Varit ute och skottat snö i en timme. Fy fan för marksten i typ tegelstensstorlek. VET NI hur många kanter skyffeln kan hitta att fastna i? Höll på att bli helt galen