Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ponnyerna har fått hela hagen. Ungdomarna firar genom att rejsa runt och båda har gått omkull :crazy: Blir kiropraktorn sen när vi fått styr på Discon...

Nu byte till vinterdäck på alla släp. Ska bara ligga ner en stund, får sammandragningar av att pulsa runt i snön (sambon gör allt tungt).

Har gått promenad med morsan och hunden. Samlat lite granris, lingonris och blåbärsris till ljungen på balkongen. Pyntat lite där. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite ur boken jag håller på med. Boken om Arthur

Nu har vi varit i skogen o tittat ut ett lämpligt gran offer för utomhusbruk ,funderar fortfarande på om det ska bli någon gran inne i år,förra året blev det en i kuvösen för då var jag nyinflyttad och orkade inte bry mig.

Det där tror jag inte seniorhästen skulle göra (fast vad vet jag). Han är för beskedlig och cool i sådana lägen men ställer gärna upp på att valla hund om piloten ber honom om det :devil:. Det var tur att hunden gav sig till slut. Det var inte kul att ha den skällande efter oss.
Favorit i repris (och, nej, hästen är inte förbannad, dom turas om att jaga varann dagligen.) :D

mad-horse.png

Glad att jag tog mig ut på promenad med labben tidigare idag, när det var sol (om än blåst). Nu är det grått och småsnöar.
Känner inte för att göra nåt, så har försökt titta lite på sidor om La Palma för att hålla humöret uppe. Bara en vecka så blir det sol och bad (hoppas jag).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 775
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka