Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äh, jag dissa melodifestivalen ja me, tycker det blivit för mycket på sistone. Läste senaste idag i GT på frågan om man röstade i melodifestivalen och 85% svarade nej, bryr sig inte.. det är rätt många det 85%...

Normalt mys tycker jag är bäst. :p

Nåja, rösta och titta är ju inte samma sak. Jag röstar aldrig men tittar alltid om jag är hemma.

Nåja, rösta och titta är ju inte samma sak. Jag röstar aldrig men tittar alltid om jag är hemma.
Kanske inte, men jag bojkottar det för jag tycker det blivit för mycket, är det PR det heter av de? Det är del-tävlingar hit och andra chansen dit, massa röstningar hit och dit också, samt nu kunde de visst inte garantera röstningen hörde jag idag... näää någon måtta får det vara. På sin höjd kanske men bara kanske tittar jag på eurovision sen istället, men det är jag det.

Sen har jag förvisso ingen TV heller så lite svårt att se det live då. :angel:

Betala? Pffft, det ingen ser eller vet... :angel:
Skulle säkert kunna gå in i en butik dagen efter när de nya löpsedlarna sätts upp och fråga snällt om jag kan få dom gamla istället för att dom ska slänga dom. ;)

Meeeeh, då är ju halva nöjet ned att ha den väggen borta, om kvinna skal leka snäll flicka:p

Och vem nallar en åt mig om den dyker upp medans jag är i Danmark?

vavAVAVAAAAA?
Det återstår att se. ;)

Meeeeh, då är ju halva nöjet ned att ha den väggen borta, om kvinna skal leka snäll flicka:p
Fast jag kanske inte är en "snäll flicka" utan bara skriver så på nätet för att vilseleda om någon skulle leta efter mig efter de ödesdigra brott jag eventuellt skulle begå att stjäla en löpsedel. :eek::rofl:

:arghh::arghh::rage:

Iiiinte snällt! :cry:
Ääääh ibland så har även lilla jag horn. :devil: :laugh:

Kanske inte, men jag bojkottar det för jag tycker det blivit för mycket, är det PR det heter av de? Det är del-tävlingar hit och andra chansen dit, massa röstningar hit och dit också, samt nu kunde de visst inte garantera röstningen hörde jag idag... näää någon måtta får det vara. På sin höjd kanske men bara kanske tittar jag på eurovision sen istället, men det är jag det.

Sen har jag förvisso ingen TV heller så lite svårt att se det live då. :angel:

Du får såklart göra som du vill. Jag tyckte bara att det var bristande logik att hänvisa till just den pollen.

Bristande logik eller inte, skrev bara vad som jag läste i GT, då får du skylla på dom om bristande logik istället. :angel:

Vad skulle GT:s bristande logik bestå av? De ville antagligen ta reda på hur många som röstar. Du hänvisade till ett allmänt intresse. Då borde rimligen frågan vara "Kommer du följa årets Melodifestival?".

Vad skulle GT:s bristande logik bestå av? De ville antagligen ta reda på hur många som röstar. Du hänvisade till ett allmänt intresse. Då borde rimligen frågan vara "Kommer du följa årets Melodifestival?".
Jag har inte hänvisat ett skit, sen va sjutton du läser in mellan raderna det får stå för dig, men jag har då fanimej ingen bristande logik bara för att du läser in något mellan raderna. Punkt slut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 031
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 206
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 921
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Stärka 3 åring