Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Damn vad sliten David Guetta har blivit. Han är fortfarande väldigt attraktiv det är inte det men oj vad sliten

Det här med gruppmedlemmar som inte bidrar till plugg-inför-tenta-dokument :meh::down:

(nej, det är inte ett korrekt ord eller begrepp men ändå).

Äter en alldeles för sen frukost och tittar på Shadowhunter.. är mäktigt irriterad på den förbaskade serien! Om man nu gör sig mödan att basera en serie på en bok, då kan man väl åtminstone följa händelseförloppet i boken någorlunda!?
*Måste självklart titta klart på serien så jag har något att klaga på:angel:*
Visst är det för jäkla dåligt.
Blir så irriterad när de avviker så mycket
Det blir ju inte bättre direkt

Jaha det var det, tjejerna klara, ingen final för dem... Maken på väg hemåt och dottern blir kvar en natt till med kompisen och åker med kompisens föräldrar hem! (Inte samma kompis som hon åkte på läger med... ;) )

Vi kollar på tv vi.
Hade inte kollat alls om inte dottern velat :D
Grått och kallt ute men ska försöka släpa ut henne och hunden på en promenad sen .
Blir inte så mycket man hinner när det är så kort tid man ses.
Nästa gång är det påsklov som tur är så det blir lite längre

Vem av er är det som stulit 9 av värmegraderna, bygglampan jag hängt upp i "taket" samt målat mitt fina blåa "tak" ute på balkongen grått? :rage:

Promenader gör sig best när man är såpass full att man inte hinner tänka över vilken ansträngning promenaden faktiskt är:D

I have been very good today! :banana:

Kändes tråkigt på jobbet med typ inget som jag kunde göra så jag fick sluta en och halv timma tidigare, kändes ju trist :meh: men så var det så himla fint väder ute att jag beslutade mig för att gå hemåt istället för att ta bussen och solen värmde gött :love: Väl hemma så fick katten också få gå ut lite på uteplatsen nu när det var så fint väder, och hon uppskattade det såg det ut som.
Så nu känns det mycket bättre! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 025
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka