Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barnet ritar en teckning till sin snart 60-årsfirande morfar och jag borde hämta laddare till datorn och plattan men orkar inte riktigt. Det är trots allt flera meter till den lådan :p

Gott och sött är Solbacka körsbärsvin, i princip ingen alcohol smak alls och inte den lätt beska eftersmak som Kirsberry ger då Solbacka är gjord utan kärnorna,
Tack för tipset! Mandelmassa lät lite konstigt men körsbär är ju rätt gott :) 13% var lite mera än vad jag är van vid men det är ju alkoholsmaken jag inte är så förtjust i.

@athena_arabians hjälper nog gärna till :angel::D
Hon var det ja! Nåå @athena_arabians har du något tips? :angel:

Jag hejar på Molly Sandén. Inte ens hört låten och kollar inte ens. Får se hur fel ute jag är när jag läser tidningen men nu blir det lite chips och kolla på något vettigare än mellon, nämligen Bones :)

Funderar på vad jag ska titta på ikväll. Lillungen och hennes kusin (för enkelhetens skull) tittar på Melodifestivalen, men själv tycker jag att det är tämligen trist. Funderar på att titta på film i sovrummet. Eller kanske läsa...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 032
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 206
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 921
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?