Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ätit godis ocksåKanelbullensdag är väl inte nu, är snart påsk väl?så en påse godis kan du med ta tycker jag efter att vart ute i leran & slasket.
Har ätit godis också
Bulle till kaffet måste man ju bara ha!!!
Tur jag inte gillar bad och sandstrand för det blir vassen för mig i år ocksåGodkänt![]()
Jag vill kramas
Och slåss
Och gråta
Och skratta hysteriskt
Och laga
Och förstöra
Samtidig.
Totalt kaos idag.
För nåt år sen tog en kollega ett foto på säkert 10 pers som strömmade under bommarna. Vi har dessutom möte där 75% av avgångarna...Det händer allt för ofta tyvärr...
Precis. Min kollega i det andra tåget tex, sitter ju på första parkett om det skulle smälla, lika för bilar och folk som står och väntarFy sjutton. Det är en sak att utsätta sig själv för fara, en annan att dra in oskyldiga i ev olyckor. Tur det gick bra.
Ja, det och brand är det jag mest hoppas slippa så länge som möjligt. Det är tack och lov sällan det är så här nära, men jag får tuta på någon minst en gång i veckan i Morgongåva. Noll respekt för hur farligt det är, och dessutom ett lagbrott. Värsta jag sett är nog pappan som släpade med sig ett barn i vardera handen och som tyckte att mamman med barnvagn skulle följa med.Fy fan, det där måste ju vara eran stora skräck för det händer ju lite då och då att folk omkommer på spåret.
När jag var barn så bodde vi så att jag nästan dagligen korsade spåren på en bangård så järnvägar är jag väl bekant med, även att lifta med div. arbetsfordon och annat på spåret så att hålla koll på vad som rör sig där är ju prio ett för en godsvagn som kommer rullande hörs inte.
Nu minns jag plotsligt hur fuktigt det ar har i Florida. Det ar i och for sig bara 25*C, men sa fort man ror sig blir man aldeles kladdig.Det var huvud orsaken att vi flyttade harifran for en 10 ar sedan sisadar. Fast nu kanns det lite sorgligt att vi bara har 10 dagar kvar har hos sonen ... vi kommer att sakna dem nar vi aker harifran.
![]()
Jag måste åka ner och handla och jag har ingen luuuuuust. Men jag är gräsänka i helgen så tar jag mig inte i kragen så får jag ingen mat.![]()
Handlade han inte innan han övergav dig?!Du måste träna honom bättre, klicker kanske?
![]()
Han handlade faktiskt min favoritlakrits men till och med jag inser att jag behöver något med lite mer substans. Och han handlade inget vin.![]()