Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns en hundgård här som fått bli invaderad av nässlor och annat skit eftersom ingen föregående som bott här idats rensa bort det allt eftersom, så jag roar mig med att rycka upp nässlor, ogräs och rötter lite allt eftersom de vågar sig fram för att få den fin och nu börjar den arta sig :up:

Ska man ha en hundgård så ska den vara lätt att hålla ren liksom och även om ingen hund finns här just nu så är väl chansen hyfsad för att det kommer bli så nån gång i framtiden misstänker jag..

Usch vad svårt det är med mat i den här värmen. Känner att jag är hungrig men har svårt med att ställa mig och laga något.
Men nu har jag tänt grillen och tänker grilla lite korv. Lätt att göra - lätt att äta :)
Svårt med mat ja
Ska göra antingen blodpudding eller potatisbullar.
Men är helt färdig
Jag gillar egentligen värme men det svängde lite hastigt från vinterjacka till shorts

För var t för att äta något annat än sallad! Kokade quinoa, hackade lit gröna blad och grönsaker och olja, vinäger och eget örtsalt på.

SOMMAAAARRRRRR!
Sedan ut och bygga om ett staket så det blir "houdinihäst-säkrat" och slå ner fler jordspett och sätta en jordad tråd överst :sneaky: Har det på rasthagen, eftersom kräket började testa elen genom att känna på övre tråden. Jag är en OND matte!

Det har blivit molnigt här och då kom hungern tillbaka så jag slängde på majskolv med. Har aldrig grillat det förut.

Jag drömde att pojkvännen och jag skulle ha barn, och jag var helt okej med det. jag som alltid har varit säker på att jag inte vill ha några ungar kände mig okej med tanken på att ha barn när jag vaknade på morgonen!! Vad är det för fel på mig egentligen?!

Det gick över efter ett tag som tur väl var, men kanske ändå.. Kan det vara så att jag hittat rätt man att skaffa med?

Fått ångest över en tid hos företagshälsovårdens läkare, för att senare ha möte med densamma och chefen. Totalt ologiskt egentligen, för det är ett rehabmöte eftersom de vill ha mig tillbaka på jobbet. Men ändå ångest :banghead:

Surar över att telia höjer priset och konstatera att de inte kan erbjuda mer än vad de gör innan prishöjningen...:rage:

@hemlig Om du är medlem i facket så ring och be att få någon därifrån med dig, alltid bra med ett par extra öron som dessutom har bra koll på rehabansvaret och arbetsgivarens skyldigheter.
Mötena i sig är oftast inte farliga alls, så det kommer nog gå bra ska du se.
/hallonsaft som varit fackombud flertalet år men för egna rehabmöten valt ha med mig person från facket, alltid svårt med sitt eget ärende och absolut inget att skämmas över att ta hjälp/stöd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka