Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskar att puckosköterskan på ortopeden skrev "Pat. vill hjärna att..."
1. Gärna heter det.
2. Pat. ville absolut INTE att...

Och det var långt ifrån det enda skämtet i journalerna från olyckan :rofl::rofl:

Städa städa städa... Kära dottern kläcker ur sig när hon gick hemifrån att kompisen hon ska ta hem i eftermiddag är pälsdjursallergiker... :banghead: Mycket kan man beskylla mitt hus för men det är verkligen inte optimalt för någon som inte tål pälsdjur... :angel: Så nu har jag dammsugit och våttorkat, tack och lov så får inte hundarna gå upp på övervåningen, där barnen har sina rum! :up: En och annan dammråtta kan det dock finnas med det tänker jag inte ta något ansvar för. :angel:

Städa städa städa... Kära dottern kläcker ur sig när hon gick hemifrån att kompisen hon ska ta hem i eftermiddag är pälsdjursallergiker... :banghead: Mycket kan man beskylla mitt hus för men det är verkligen inte optimalt för någon som inte tål pälsdjur... :angel: Så nu har jag dammsugit och våttorkat, tack och lov så får inte hundarna gå upp på övervåningen, där barnen har sina rum! :up: En och annan dammråtta kan det dock finnas med det tänker jag inte ta något ansvar för. :angel:

Ah, di små barnen när de har framförhållning :D

Sovit 2,5 timmar i soffan :o Skyller på lågtrycket.
Ska försöka ta mig i kragen och gå en sväng med hundarna. Sen borde jag äta nåt.
För övrigt sved det lite grann igen när jag kissade, det som var helt bra igår så jag ringde aldrig vc. Jag som ska åka imorgon för jobb och sen på torsdag vänta i stan på sambon innan vi åker hem. Hoppas på att det är tillfälligt eller ringa vc imorgon för en tid på fredag (ev i onödan om det går över igen), det är frågan?

I mitt fall hjälper det att ignorera dem :p

Nä, seriöst, jag vet inte. Kan du inte tala med kreditupplysningsbolagen om att det görs okynnesslagningar på dig? Eller säga åt honom att om han kontaktar dig igen ringer du polisen och anmäler för stalking?

*stor kram* :heart
Han har tagit via Ratsit denna gång. Han tar olika hela tiden.
Han är dessvärre inte ett dugg rädd för polisen och allt som hör dit till. Han vet vad som krävs för att åka dit och han vet hur han ska hålla sig tillräckligt undan.

Att ignorera fungerar inte. Han gör saker tills han får en reaktion. Får han inge. Gör han ännu värre saker. Han fick en liten reaktion i dag när jag ringde honom. Det har köpt mig lite tid men det kommer komma mer tyvärr. Jag vet bara inte hur jag ska hantera det längre. Jag vet inte riktigt hur långt han är kapabel att gå.

Kan man spärra sitt personnummer på nåt vis?

De
Han är dessvärre inte ett dugg rädd för polisen och allt som hör dit till. Han vet vad som krävs för att åka dit och han vet hur han ska hålla sig tillräckligt undan.

Att ignorera fungerar inte. Han gör saker tills han får en reaktion. Får han inge. Gör han ännu värre saker. Han fick en liten reaktion i dag när jag ringde honom. Det har köpt mig lite tid men det kommer komma mer tyvärr. Jag vet bara inte hur jag ska hantera det längre. Jag vet inte riktigt hur långt han är kapabel att gå.

Brukar inte det vara nån telefonförsäljare som försöker sälja id-skydd av nått slag? Vet inte hur seriöst det är, men om du googlar på id-skydd kanske det kommer upp nått. Vad jag hört är det bland annat för id-kapning och att skydda personnummer för att bli användt vid köp..

Man kan få skyddad identitet men jag tror det krävs rätt mycket för det. Även om polisen inte gör något tror jag ändå att det är bra att anmäla så fort han går över gränsen. Var kall, gå inte in i någon ordväxling med honom efter att du upplyst om att du kommer att anmäla alla försök till kontakt från hans sida. Spara givetvis alla sms och samtalsloggen.

Vet att uc har nåt men det täcker nog inte allt.
Ring och kolla.
Idiotbror du har.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 225
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka