Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 167
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag köksbord! Wohoop!
Det enda som saknas nu är några fler stolar, har bara en just nu. Får ta några till uppe i stallet ikväll. Och ett varv till affären och handla lite småsaker som behövs till badrummet och sådär. Får väl se om jag kommer ihåg allt jag skulle ha ;)

Kikade att min skatteåterbäring är utbetalad, och när den kommer till kontot ska den betala av det sista på ett lån :banana: Sambon däremot får inte sin skatteåterbäring förrän runt aug/sep :)

Man är aldrig uttråkad eller lugn när man lever med barn. Släppte ut mellanpojken då trädgården är instängslad. Grejade lite inne och kollade sen vart mellanpojken tagit vägen. BORTA! Vart kan man försvinna i en inhägnad trädgård utan gömmor? PANIK då vi har en del åar utanför staketet. Ringde sambon som absolut var säker på att det var 100% instängslad men vart var vår buse? Upp och ner i hela huset, och sen ut med babywatcher & mobil i högsta hugg. Hjärtat går alldeles för fort, speciellt när jag hör ett ynkligt skrik strax där jag står. Vänder mig om och han har låst in sig i bilen! Pust! Vi som alltid låser bilarna när de står i trädgården just för att undvika såna här händelser.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • Bästa kloslipen?

Hästrelaterat

Tillbaka