Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 168
Status
Stängd för vidare inlägg.
Bodypump-releasen avklarad! Gick väldigt långt över förväntan :bump::banana:
Hade tänkt vänta tills nästa release, eller den efter, men kände att jag har inget att förlora.
Jag kan inte förvärra något i axeln så det enda som händer är att det kan göra ont.
Och då hade jag avbrutit, såklart.
Men jag klarade det!! :banana::bump:
Sen att det kändes skitfjantigt med typ 2-4 kg på stången i armövningarna, men Vafan :D
Rygg blev det nog viktrekord på faktiskt...

Alltså kollar fortfarande på extrema samlare, nu är det en familj med 4 barn som har tältat på gården i 2 månader på hösten/vintern för hela huset är fullt med skräp och ohyra :eek::yuck:

Kollisioner mellan universum....
Jag har bett dem om att försöka fixa så jag kommer ut härifrån så fort som möjligt imorgon eftersom jag vill till jobbet.
Pratade med rara sköterskan som tagit prov på mig hela eftermiddagen och hon sa häpet JOBBA??? Ja, dessutom går min parkering ut. Hon sa - de flesta brukar väl vilja vara sjukskrivna? Och köra bil! De kommer hitskjutsade och får sjuktransport hem.

Och här ligger jag och är irriterad över att jag mår prima och är fast på sjukhuset. Hon sa att det var första gången på 15 år hon hört om någon som hade bråttom för att de skulle jobba dagen efter.

Fast när jag frågade varför jag inte skulle jobba så visste hon inte - och log. Men att många patienter är äldre män och det är synd om dem. :rofl:

Försökt göra rent strykjärnet. Det har på senaste tiden släppt ut skräp av olika slag genom hålet , så har lånat mammas ett tag. Men idag skitade mammas strykjärn ner en väska jag hade sytt och som skulle ut i butiken :banghead::rage: så måste försöka få bort de märkena, som tur är inte stora men så jävla störande. Kan jag inte fixa det har jag ofrivilligt fått en ny necessär :meh: Så nu har mitt strykjärn fått en runda med ättika vatten och sen max värme och ånga, sen en vända med bara vatten som jag har ångat ut. Nu är jag helt svettig :meh:

Jag är rädd! Och vill nog faktiskt ha ett inbrottslarm trots allt, funkar när sambon är hemma men han är borta så mycket.
Var en som inte hörde hemma här på gården som tydligen hade gått mot vårt hus, svärfar gick ut till hen och ska tydligen ha varit riktigt otrevlig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka