Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, piratkopiorna uppstår när det blir för dyrt och krångligt. Företagen förstår oftast inte det här och vill tjäna pengar, men det är inte alltid det går som tänkt.Ja precis, att man efter bindningstiden får välja mellan att förlänga sin prenumeration (och fortsätta få tillgång till alla nya uppdateringar) eller att stanna på den version man har tills man väljer att hoppa på en ny prenumeration för uppdateringarnas skull. Googlade runt lite och hittade massa folk som säger "det är p.g.a. det här som det finns så mycket piratkopior", och jag förstår dom helt klart.
Lite mer on topic så roar jag mig nu med att kolla runt lite gällande mitt gym, för att besluta om jag ska förlänga mitt medlemskap även där eller inte. Det blir så många prenumerationer på saker. Gym, photoshop, spotify, readly (den ska dock sägas upp, använder det bara på sommaren)
Gör en lista () så jag vet vad jag ska handla
![]()
5-5,5 ? Det är ju inga händer,bara en utväxt i slutet på armenKollar efter ridhandskar till unga fröken. Sådana där "magic gloves" är inte lönt att köpa eftersom de går sönder så snabbt. Tyvärr vimlar det inte av ordentliga ridhandskar till 5-åringar med små händer. (Som jämförelse så har jag storlek 5-5,5 i handskar)
5-5,5 ? Det är ju inga händer,bara en utväxt i slutet på armen![]()