Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 509
Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart kommer min kompis hem till mig.
Vi ska gå igenom de hästprylar jag har hemma och på landet. För att kunna se om det är något jag kan sälja eller skänka bort.

Ufff . . Har sovit så otroligt dåligt i fyra varma, oroliga timmar att kroppen och sinnet känns tungt idag. :meh:

Slötittar på lite tv och försöker hitta orken att göra allt jag ska.

Jag och herr huligan har varit hos veterinären och vaccinerat... :nailbiting::arghh::crazy: Tack och lov för att kliniken är bra för huliganen är ett yrväder utan dess like där. Tyvärr tror jag att han kopplar ihop veterinär med att det gör ont efter hans första år som jojo ut och in på kliniken i olika ärenden, men han är uppstressad till max, sitter och piper och stressfäller. Nu vet jag det och lämnar honom i bilen när jag går in och anmäler oss och betalar, talar om för personalen hur han är och frågar om det är många före, (det är drop-in) så att jag ska låta honom vänta i bilen eller om jag ska ta med honom in. Nu var det ganska så lugnt så jag tog med honom in och behövde bara vänta 5 min innan vi fick komma in på ett rum och få det avklarat.
Tidigare gånger har jag kommit överens med en kompis som jobbar där vilken tid som passar bäst, hon har mött upp i kassan, jag har kunnat gå raka vägen från bilen in på rummet och så ut igen, men nu trodde jag att hon hade semester och jag ville inte störa. Nu visade det sig att hon jobbade ändå men stod inne på operation så det hade inte spelat någon roll. :D Egentligen jobbar hon mest med katter men hon är hundmänniska också. ;)

Ja precis, att man efter bindningstiden får välja mellan att förlänga sin prenumeration (och fortsätta få tillgång till alla nya uppdateringar) eller att stanna på den version man har tills man väljer att hoppa på en ny prenumeration för uppdateringarnas skull. Googlade runt lite och hittade massa folk som säger "det är p.g.a. det här som det finns så mycket piratkopior", och jag förstår dom helt klart.

Lite mer on topic så roar jag mig nu med att kolla runt lite gällande mitt gym, för att besluta om jag ska förlänga mitt medlemskap även där eller inte. Det blir så många prenumerationer på saker :cautious:. Gym, photoshop, spotify, readly (den ska dock sägas upp, använder det bara på sommaren)
Oh ja, piratkopiorna uppstår när det blir för dyrt och krångligt. Företagen förstår oftast inte det här och vill tjäna pengar, men det är inte alltid det går som tänkt.

Tycker definitivt det borde vara så att man skulle kunna få behålla nuvarande version utan uppdateringar och vill man uppdatera får man köpa till.

Själv är jag glad att jag inte har några prenumerationer. :p

Börjar bli dags för lunch, jag gjorde ett storkok med svamp- och tofustroganoff igår och det var så vansinnigt gott när det var nylagat. Frukostlådan var dock mest blaskig:confused: fattar inte hur det kan "dö" bara efter 12h i kylskåp :cautious:

5-5,5 ? Det är ju inga händer,bara en utväxt i slutet på armen :p

Haha, de fyller sin funktion iaf :D

Det är dotterns hand till vänster och min till höger ;)

11828761_10154034422996102_1947593199469526385_n.jpg

Har städat och diskat, glömde tydligen bort att jag lovat lillbrorsan och hans tjej att de skulle få låna gästrummet.. gör mig redo att rymma till stallet och spendera dagen med massa hästar, lite folk och tårta:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
662
· Visningar
19 687
Senast: Blyger
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka