Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör flera små rätter istället för en?![]()
Mindre seriöst: Berätta att du åkte upp till vildmarken med ett gäng okända galningar i helgen på kalas![]()
Du kan lika gärna be mig bestiga Mount Everest![]()
Määh, jag får ju hem en bokhylla när som helst. Kan ju vara bra om jag har gjort i ordning där den ska vara då.Nä.
/prokrastineringsdrottningen, fråga de som var här i helgen![]()
/prokrastineringsdrottningen, fråga de som var här i helgen![]()
Jag samlar kraft inför psykologbesök imorgon, känner att jag mest kommer sitta och gråta men någon gång måste man ju få det överstökat också![]()
Jag har redan ätit glass ju...@bumpo: När du har röjt klart kan du ta paus och äta glass
Jag samlar kraft inför psykologbesök imorgon, känner att jag mest kommer sitta och gråta men någon gång måste man ju få det överstökat också![]()
Nja det beror ju på var man går och om man hälsar på djuren osv. Så länge man inte beträder avspärrningarna ska det ju inte vara nån fara men om jag åkt då jag tänkte så hade det ju inte varit det då. Tycker det är läskigt med mjältbrandsutbrott.Så länge du inte är en ko är risken för smitta typ nästan noll.
Meh. Ät en tillJag har redan ätit glass ju...![]()
Smart!Hm...vill du ha en tanke? Skriv ned på en lapp om vad du vill prata om. Lämna fram OM du märker att det tar stopp. Av egen erfarenhet är det väldigt uppskattat. Plocka också med dig inför besöket att det krävs mod att faktiskt möta sig själv. Få orkar eller ens vågar.![]()
Smart!
Lär inte orka nysta i särskilt mycket, men det vore skönt att kunna lägga det bakom sig![]()
Melon- och rökpaus siktar jag på. När möblerna som står där idag är undanflyttade dit de ska och jag har dammsugit så ska jag röka och käka melonMeh. Ät en till
Eller vattenmelon eller rökpaus eller kall dusch![]()
Nja det beror ju på var man går och om man hälsar på djuren osv. Så länge man inte beträder avspärrningarna ska det ju inte vara nån fara men om jag åkt då jag tänkte så hade det ju inte varit det då. Tycker det är läskigt med mjältbrandsutbrott.
Färdiga köttbullar med potatismos och lingonsylt?![]()
Måste styra upp ett blogginlägg. Ska först införskaffa godis![]()
Kör med potatisar dåFärdiga köttbullar är möjligt men potatismos tar tid och pulvermos skulle aldrig i livet vara aktuellt![]()