Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 863
Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har så rätt så, jag jobbar på ett av landets säkerhetshäkten :)
Jag trodde att du jobbade på ett slutet boende av något slag men det är alltså ett öppet LSS-boende?

Gjorde det tidigare, under min praktik en sluten SiS-avdelning. Men jobbar idag på ett öppet LSS-boende, dock med ett 2m högt staket runt då boende inte klarar av intryck. Men det räknas som öppet :)

Men du jobbar väl om jag inte missminner mig inom krimvården på något sätt? (Eller är jag ute och cyklar där? vill minnas att du har mitt drömjobb i vart fall :angel:) Jag jobbar ju på ett hederligt boende, med LSS.

Varför inte byta till ditt drömjobb?

Blv nyss påmind om varför kontorsarbete är ett måste för mig (endometrios-relaterat) :( Är nu genomsvett efter en rejäl smärtattack pga att tarmen är sammanväxt med livmodern. Skulle bara gå hem från stallet, har drygt 1 km. Fick ringa efter mannen som hämtade mig efter halva vägen.

Har käkat råbiff ( :angel: ) och går nu hem tidigt för att soooooova. Fattar inte varför jag är så trött men det ska bli skönt att förenas med sängen! ;)

Har vart duktig och cyklat i ca 40 minuter, ca 9 km. Även om gps helvetet tappade signal hela tiden så 3.75 km registrerades bara :rage: Fattar inte varför, cyklade samma håll som vanligt och lite kortare än längsta vändan jag gjort och tidigare har det aldrig ballat ur :confused::meh: Tänkte dessutom kläcka pokemon ägg under tiden men det sket sig ju också :wtf:

Jag behöver kärlek tråden.. Jag är ledsen..:(

Vet inte hur jag ska göra med min relation. ..
Vi har pratat ikväll...
Tycker så mycket om personen....
Men samtidigt så är det något som skaver. Dvs jag vet inte om jag orkar peppa någon och hjälpa någon så mycket med sina osäkerheter

Så svårt :(
Hur jag än gör blir det jättejobbigt :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 374
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 31 32 33
Svar
640
· Visningar
37 591
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Födda 2022