Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden har hänt?

magruder

Trådstartare
Satt och läste i en tråd på Senior och när jag skulle gå in på sidan 2 av tråden dyker det upp ett meddelande att jag inte är behörig att läsa den :eek:.

OK, jag skriver ytterst sällan på bukefalos, men det händer någon gång ibland. Är inne så gott som dagligen och läsertrådar på Senior sedan många år tillbaka. Mig veterligen har jag aldrig försökt redigera i något, inte heller har jag någonsin skrivit något förolämpande om någon eller något här på Buke.

Om jag uppfattar det visade meddelandet rätt kan jag helt enkelt ha blivit avstängd, och då undrar jag VARFÖR. Och om så är fallet borde jag då inte ha fått meddelande om avstängningen.

Känner mig både ledsen och smått förbannad för det här.
/Maggan
 
Sv: Vad i hela friden har hänt?

Tråden är stängd och antagligen borttagen, inget du gjort fel. :)
Blir du avstängd, gäller det hela forumet och föregås oftast av varningar, iallafall motivering.

Fick samma meddelande när jag skickade ett långt svar.. irriterande :grin:
 
Sv: Vad i hela friden har hänt?

Tråden togs bort, du är inte avstängd eller någonting. Alla som var inne i tråden när den togs bort fick det meddelandet. Det finns ingen orsak till oro (eller ilska) ;).
 
Sv: Vad i hela friden har hänt?

Det blir sådär om tråden raderas och/eller om moderator tillfälligt stänger en tråd för att t ex rensa den. Då ser det ut sådär för alla. Så säker på det inte var det som hände - kan du hitta tråden nu på senior? Om inte så är den raderad, och om du hittar den - är alla inlägg kvar, om inte så var meddelandet därför och lika för alla medlemmar som försökte läsa den (är väl bara mod som kan se den då)

Edit - några hann posta medan jag skrev, men nu borde TS vara lugnad med besked iaf =)
 
Sv: Vad i hela friden har hänt?

Tråden togs bort, du är inte avstängd eller någonting. Alla som var inne i tråden när den togs bort fick det meddelandet. Det finns ingen orsak till oro (eller ilska) ;).

NIX PIX, jag var inne i tråden o hade precis svarat o har inte fått något meddelande.
Det blir sådär om tråden raderas och/eller om moderator tillfälligt stänger en tråd för att t ex rensa den.

När moddar tillfälligt stänger trådar så brukar de låsas med just den motiveringen.

Oavsett så har TS fått svar, var ju inte första tråden som togs bort idag på senior, där människor kunde identifieras, denna var dock grövre än den andra, där det bara var TS som gjorde bort sig.
 
Sv: Vad i hela friden har hänt?

NIX PIX, jag var inne i tråden o hade precis svarat o har inte fått något meddelande.

Det är inget personligt meddelande du får - utan du kommer till en sida där det står att du inte är behörig att läsa osv.

Eftersom du redan hade svarat kom du inte till den sidan. Om du är inne i en tråd som tas bort märker du det först när du antingen försöker posta ditt inlägg eller bläddra till nästa sida i tråden. Det är då du kommer till den där sidan.
 
Sv: Vad i hela friden har hänt?

Jag har bara blivit varnad en enda gång men jag vill minnas att varningen kom som PM.
 
Sv: Vad i hela friden har hänt?

kl

Det vore något, att moderatorerna kunde lägga in en spärr på enskilda trådar - för enskilda användare! Det vore en kalasbra sak! :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 163
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp