Vad ingå i tävlingsprogram?

Rumpnissen

Trådstartare
Har ni några idéer på vad som kan ingå i programmet?

Hitills har jag kommit på:

• Försättsblad
  • Kort presentation av klubben
  • Karta över tävlingsplatsen
  • Startlistor
  • Hästförteckning
  • Ev. ryttarförteckning

Något som saknas?

Sv: Vad ingå i tävlingsprogram?

Jag vet inte när vi fick ett program senast på nån tävling, man tar ju t o m själv med sig startlistor som man dragit ut från nätet.

Jätteroligt att få men tidskrävande att göra.

Kanske något från ev sponsorer??
jumanji

Jag vet, man får det ju aldrig längre. Just därför tycker jag det är roligt. ;)

Sponsorloggor kommer att vara med. Men jag funderar på vad man kan dra för nytta av detta som klubb, det är ju lite det som ska vara tanken med det menar jag. Att ge ett extra bra intryck av klubben. :angel:

Jo, det kan man ju också ha.

Men MER! Idéer, förslag. Vad som helst. ;)

Under "kort presentation av klubben" går det ju att baka in hur mycket som helst.
Är ni sugna på att locka fler:
Ridskoleelever?
Aktiva till tävlingssektion?
Funktionärer?
Privatryttare/tävlingsekipage?
Eller är det bara allmän info om klubben (dess historia, anläggning etc)?
Ni kan (bör?) modifiera klubbpresentationen utefter målgrupp.
Ex kan ni berätta om vilka typer av lektioner som hålls, om ni har några speciella träningar för privatryttare/tävlingsryttare. Vilka aktiviteter, arrangemang, tävlingar klubben anordnar under året.
Ridläger- kursverksamhet?

Kanske lägga in ett korsord/frågesport och första rätt svar som lämnas in vinner ett pris?
Det var nog allt jag kunde komma på just nu...

Lägg in er verksamhetskalender för detta år.
Kanske nån intervju av någon medlem varför h*n är med
Någå bilder
Vad vet jag...:crazy:

Hoppas jag fattar det här rätt nu :p

Ge ett blad till alla funktionärer där de presenteras samt vad de är för nåt t. ex Malin Svensson - löpare osv, det uppskattar man som funkis =P Vilka klubbar som är med och tävlar för dagen är också bra att ha med. Vad som finns i er kafeteria är också bra. Lunchalternativ och sånt. Självklart ska ju sånt som överdomare, banbyggare, domare, sjukvårdsansvarig och sånt stå.

Liknande trådar

Tävling Nu har det ju börjat komma igång tävlingar igen efter corona, och ridklubben jag är med i funderar på vad man ska ha för fika/mat/dryck... 2
Svar
39
· Visningar
4 597
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: Fruentimber
·
Dressyr Har en unghäst som jag "miljötävlar". Hon är mycket spänd på tävlingsplatsen så det är träning, träning som gäller. Pga detta blir det...
Svar
15
· Visningar
2 751
Senast: Tiara
·
E
Tävling Jag har en fundering angående ryttarlicensen. Igår löste jag en via internet, och fick ut en tillfällig licens, som skulle gälla tills...
Svar
10
· Visningar
1 286
Senast: Deimion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka