I
intejag
Alltså jag är jobbsökande och nu säger de att jag måste försöka hitta på något själv och inte förlita mig på platsbanken.
Min plarsförmedlare har inga råd att ge utan säger att jag måste göra något jag tycker är kul eller gå arbetslös i resten av mitt liv.
Det sistnämnda är inget bra alternativ.
Så jag funderar på detta med hästar. Finns det något inom hästvärlden man kan tänkas göra där man kan tjäna säg 5-7000 kr i månaden efter skatt och som helst inte kräver massa penagr i insats?
Omskolning av galoppörer/travare?
Inridning av hästar/ponnyer?
Massör?
Uppfödning?
Ja alla råd och tips och ideer mottages tacksamt. Jag har hållt på med hästar i 30 år och har mycket kunskap även av problemhästar men jag är inte själv superhögt utbildad så jag kan inte ta hästarna upp i så höga utbildnings nivåer.
Så jag funderar på detta med hästar. Finns det något inom hästvärlden man kan tänkas göra där man kan tjäna säg 5-7000 kr i månaden efter skatt och som helst inte kräver massa penagr i insats?
Omskolning av galoppörer/travare?
Inridning av hästar/ponnyer?
Massör?
Uppfödning?
Ja alla råd och tips och ideer mottages tacksamt. Jag har hållt på med hästar i 30 år och har mycket kunskap även av problemhästar men jag är inte själv superhögt utbildad så jag kan inte ta hästarna upp i så höga utbildnings nivåer.