vad kan det vara??

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare milles mamma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 786
M

milles mamma

borrelia?? vad är symp på det?? min ponny har varit väldigt slö,han springer inte i hagen,tar längre tid för han att gå,är inte halt,ligger inte ner mer än vanligt,utan e bara väldigt slö helt plötsligt. vad kan det vara?? ringde vet innan men dom tyckte att jag skulle avvakta ng dagar.....

Sv: vad kan det vara??

Har du kollat om hästen har feber?

Jag skulle nog ringa vet en gång till, be de komma ut och ta prover, för säkerhets skull.

Det kan ju faktiskt vara borrelia eller erlichia.

Sv: vad kan det vara??

såg idag att han var svullen o båda bakbenen lite över knäna ,typ på låret,kan dom få gallor så högt upp?? det är ett ganska stor svullnad.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 134
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 310
Senast: Kilauea
·
Hästvård Vi har en ponny som visade hälta när den togs in från hagen. Ställdes på box ett par dagar och visade ingen hälta när vi tog ut den. På...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Freazer
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när... 2
Svar
20
· Visningar
1 783
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31