Vad kan han ha med sig??

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 1 865
P

prallan

På bokstaven V Min sons namn börjar på V, och nu ska de ha med sig saker som har samma begynnelsebokstav, som de kan klistra upp:crazy:
Jag kommer bara på Vatten, Vin och Val:o Och inget går så bra att klistra på papper...

Sv: Vad kan han ha med sig??

Duger det inte med bilder på saker då?
Väderkvarn, vimpel, vaxduk, vågor, vattenkanna, visir, våfflor, vallmofrön.

Jo, bilder på olika grejjer kanske är bästa alternativ...

Hmmm...

Värmeljus
Vitmossa
Valnötter

Svårt ju, iaf när man skall kunna klistra upp det på papper.

Eller kanske en Vimpel
Eller kanske inte min snälla sambos föslag som jag fick när jag frågade om nått roligt på V... Vagina... *suck* karlar :rofl:

Vante är ju ngt du garanterat har hemma iaf.

Vattenpass
Virknål
Verktyg
Volang
Ved
Valross
Videofilm

Annars är Volvo en bra ide, jag har en liten Amazon han kan få låna, den borde väl vara lagom stor? ;)

nu är jag såpass övertrött att jag ser TS försöka klista upp valrossar och volvobilar på ett papper :rofl:

Läggdags för mig kanske? :angel:

Tsss, inte vara negativ nu! Jag gallrade tillochmed bort dom mest orimliga ideerna jag kom på som vampyr, volontärarbetare, vamp och vårta...

Ventilgummi, våtservett, vaniljstång, vintergäck, vingmutter, väntrumskölapp, vaselinburk...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 362
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 126
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
3 102
Senast: Badger
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka