Vad kan jag ta för pris?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 870

Mirre

Trådstartare
För ett Exido stylingset?
Det är knappt använt, 5 delar med plattång, locktång, skruvlocktång osv.
Minns tyvärr inte vad det kostade nytt.
Vad tycker ni är rimligt pris?

Får man skriva en sådan här tråd förresten? :confused::o

För ett Exido stylingset?
Det är knappt använt, 5 delar med plattång, locktång, skruvlocktång osv.
Minns tyvärr inte vad det kostade nytt.
Vad tycker ni är rimligt pris?

Får man skriva en sådan här tråd förresten? :confused::o
Jag har försökt googla men kan inte ens få fram bilder eller ungefärliga nypriser. Finns inga till salu i alla fall. Varken Blocket eller Tradera.

Försökte också googla för att få lite koll på priser, men hittade ingenting. Bilder men ingen information.

Jag köpte det på siba för ca 4 år sedan

På amazon.de finns ett nytt liknande fast med 7 delar för 26 EUR. Exido är ju ett budgetmärke så max 100 kr kanske ditt kan vara värt om det dessutom är 4 år gammalt.

Du får nog mest för det om du säljer varje sak för sig, ta 50 kronor för varje del. Det som inte blir sålt skänker du sedan till Erikshjälpen eller något sånt.

Googlade vidare och hittade ett med sju delar. Kostar 25 euro nytt.
Det gör att ett fyra år gammalt, med bara fem delar inte borde vara värt knappt nåt?
sorry.

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 912
Senast: Dentaku
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 676
Senast: Takire
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 102
Senast: MJLee
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka