Vad kan man ha istället för fondation?

Jag använder mineralpuder från Back to Earth sen ett par år. Kommer aldrig byta 😍 de har en mineral veil som är utjämnande och ser helt naturligt ut. De har också puder/foundation som är lite mer täckande, som jag oftast använder.

Babor Mineral Foundation. Den överlägset bästa jag testat. Vanlig fuktcreme under, på med denna med en pensel. Går snabb, blir snyggt och ser väldigt naturligt ut. Ger en fantastisk lyster till hyn! Älskar den och är helt livrädd att den skall försvinna från marknaden.

Gillar också Lumene cc creme, dock blir den gränsfall till torr på mig. Löser det delvis med fet ansiktskräm minst en halvtimme innan.

Googlar man finns lite folk som swatchat och utvärderat olika nyanser, vilka undertoner de har och sådär.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
916
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 677
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31