Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ärligt talat är han fruktansvärt lat, han är en riktig diva i träning Men det gör ingenting för när det gäller tar han fram lejonhjärtat...14 segrar är inte fy skam
*Minns*
Har ju själv haft en del "rara" gossar i min ömma vård....
Skulle nog inte latja runt för mycket med den här gossen. I mina ögon snackar han ALLVAR.
Gå in i hagen?
Inte utan tillhygge
Men nu känner jag inte grabben ifråga, det finns de som testar att skrämmas också, bara för att se om det går. Sedan om det inte funkar är de som små lamm
Men som alltid när det gäller de S"tora gossarna" har jag gärna ögon i nacken, gärna på fler ställen..Därmed inte sagt att jag är rädd för dem, men har sett för mycket dumma saker hända pga bristande respekt
Min häst vet vem av oss som står högst i "rang", men om du läser alla inlägg så ser du att hästen är irriterad på hunden som står utanför hagen...får han vara det??
Tur att han inte har dig som matte som skall "plocka ner" honom...istället för att han som nu får vara en HÄST...precis som han är.