Vad köpte du i Globen?!

Sv: Vad köpte du i Globen?!

Ja, jag har alltid betalat 200 kr för dem, när hon sa 240 kr så vart jag lite sur. Iof skulle jag ju ändå ha den, men ändå! :mad:

Sääkert Sorbe...!

P:
Jag tror att hon förföljde dig då hon är lite av en stalker! ;)

:rofl:

Haha, näe, jag följde efter min kompis som var på jakt efter en jacka. Såg bara att det var Peplis i farten från Charlies mot Sjöhagen (farligt att shoppa med min kompis, hon köpte grejjer! Ska fota hennes i morgon så ska ni få se! :D ).

Jag hittade en del så jag måste säga att det var bra. En affär slog faktiskt Skara i år! :eek: :D

Nänä. jag lovar att det var du som kom fram också o frågade vart jag köpt den där o peka på min påse när jag satt hos Italienaren o måttade stövlar :p

Utbudet var helt OK för o va Globen (inget slår ju Scandinavium..) man kan göra lite fynd (pikeur brallor för 450:-! Eskadron schabrak 200:-) o så får man ju alltid jämföra priser skiljde ju 500:- på ridbyxorna ja köpte tex..

men jag börjar känna mig lite mätt.
haha satt o funderade på "Va fan ska jag köpa på Scandinaium då.."

Jag har gått inne i Annexet i tre dagar, undrar hur många varv och km, eller ja MIL det har blivit sammanlagt, jag var så trött idag att jag flydde därifrån typ. :crazy: :rofl:
Jag skulle nog provat den där massagestolen. Det känns i benen och axlarna att det har storshoppats i helgen. :p

hm..kan de ha varit schabraket eller Boiselle kalendern (du kanske spela dum ;) )

Jaaa massagestolen såg skön ut, men vi fick massage ändå under föreställningen (eller inte...)av en brud några stolar bort..hon hade restless legs eller nått för hon satt o gunga med sina ben så hela bänkraden vibrerade :crazy:
du skulle ha haft en stegräknare förresten !! ;)

Okej, jag har alltid tänkt att mässan i Globen skulle vara "lika bra" som den i skandinavium, men så kanske det inte är?
Är det mindre överlag i Globen? Har ju bara skandinavium att jämföra med. :p

Haha. ;) Vilken hårfärg hade jag? Och färg på jackan?

Usch ja, och folk som hoppar ner i trappan mitt under föreställningen så man sitter och gungar fram och tillbaka för att läktaren inte är solid.

Annexet är TRÅNGT. Iaf på nedre våningen, balkongen är bättre, men där är det mest bara utställare.
Skönt att de slängt ut bilarna och de flesta transporterna utanför i år!

Jaa Globen e pluttigt (O tråååångt!!) i jämförelse..känns mindre än Falsterbo. (om du varit där..)

Sorbe: blond, mer minns jag inte! nån ljusblå kanske?? (haha jag skulle vara sämst som vittne)

Okej, Eurohorse brukar också vara trångt även fast det finns mkt yta.
Många hästmänniskor på liten yta är inte alltid så bra! :p

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 365
Utrustning Äntligen är det dags för Gothenburg Horse Show och Eurohorse! Denna tråden är till för att visa upp alla nya grejer som inhandlas på... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 905
Senast: Chevy
·
Utrustning Idag slås portarna upp för den årliga mässan på Stockholm International Horse Show, i Annexet. Den här tråden är till för att du ska... 2 3
Svar
52
· Visningar
9 074
Senast: heidi maria
·
Utrustning Läs HELA tråden innan du lämnar ett inlägg, eller två!!! Imorgon slås portarna upp för den årliga mässan på Göteborg Horse Show... 9 10 11
Svar
206
· Visningar
33 803
Senast: LouisePaulsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025