Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha, näe, jag följde efter min kompis som var på jakt efter en jacka. Såg bara att det var Peplis i farten från Charlies mot Sjöhagen (farligt att shoppa med min kompis, hon köpte grejjer! Ska fota hennes i morgon så ska ni få se! ).
Utbudet var helt OK för o va Globen (inget slår ju Scandinavium..) man kan göra lite fynd (pikeur brallor för 450:-! Eskadron schabrak 200:-) o så får man ju alltid jämföra priser skiljde ju 500:- på ridbyxorna ja köpte tex..
men jag börjar känna mig lite mätt.
haha satt o funderade på "Va fan ska jag köpa på Scandinaium då.."
Jag har gått inne i Annexet i tre dagar, undrar hur många varv och km, eller ja MIL det har blivit sammanlagt, jag var så trött idag att jag flydde därifrån typ.
Jag skulle nog provat den där massagestolen. Det känns i benen och axlarna att det har storshoppats i helgen.
hm..kan de ha varit schabraket eller Boiselle kalendern (du kanske spela dum )
Jaaa massagestolen såg skön ut, men vi fick massage ändå under föreställningen (eller inte...)av en brud några stolar bort..hon hade restless legs eller nått för hon satt o gunga med sina ben så hela bänkraden vibrerade
du skulle ha haft en stegräknare förresten !!
Okej, jag har alltid tänkt att mässan i Globen skulle vara "lika bra" som den i skandinavium, men så kanske det inte är?
Är det mindre överlag i Globen? Har ju bara skandinavium att jämföra med.
Annexet är TRÅNGT. Iaf på nedre våningen, balkongen är bättre, men där är det mest bara utställare.
Skönt att de slängt ut bilarna och de flesta transporterna utanför i år!
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...