vad kostar Hansbos fleece täcke?

Rumpnissen

Trådstartare
Är det någon som har koll på det? Köpte ett mörkblått med gul passopoal, kryssgjordar och dubbla bogspännen i TJOCK fleece. Classic collection stod det på.
Det var nämligen skamligt billigt där jag köpte det så jag undrar hur mycket Hansbo täckena brukar kosta? :D

Sv: vad kostar Hansbos fleece täcke?

Är det inte dom Eko:- säljer i marinblått för 149 kronor???

149.- på eko som grevinnan skrev.
198.- på henrikssons...

Har numera bytt färg och är grått med svart och vit passpoal, men tror att de mörkblå finns kvar.
Anledningen till att det är så billigt är väl för att Willab och Hansbo har slagit sig samman och gör vissa produkter lite billigare. :)

Senast ändrad:

Jag såg ett fleecetäcke från Hansbo på Eko och det kostade nog en 7-800 kr! så det är nog inte samma täcken vi pratar om.

Det jag har sett är marinblått med kryssgjordar, undrar om det inte var lite guld eller gult med oxå...

Liknande trådar

Utrustning Vad är ni nöjda med? Jag upplever att jag har börjat få problem med mina, även de som ska vara bra. Själv har jag flera olika märken och...
Svar
8
· Visningar
3 108
Senast: lomuxx
·
P
Utrustning Hmm ja man kanske skulle ta o söka hjälp för sin täckesmani o shopping :rofl: Va i hästaffären (Börjes) igår o skulle köpa ETT...
Svar
18
· Visningar
1 366
Senast: lakrits
·
P
Utrustning hittade detta ylletäcket på deras hemsida (www.hansbosport.se) Vad tycker ni? jag funderar på att köpa det blå/grön/grå-rutiga till min...
Svar
14
· Visningar
1 556
Senast: piggis_83
·
Utrustning Fick Börjes nya katalog igår och tittade lite på regntäcke till shettisen (strl 105) och hittade dessa två som jag nu funderar på...
Svar
5
· Visningar
1 363
Senast: LuddeLump
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka