Vad kostar jordgubbarna hos er?

Här gick de ut på facebook med erbjudandena. Sett vänner i grannlän dela liknande från butiker där. Men kan ju vara "lokalt" med. Jag bor i Gävle.
Jag har tittat både på Facebook och på lokala ICA maxis sida men hittar ingenting. Förra året vet jag att de hade erbjudande och det annonserades i lokaltidningen men eftersom lokaltidningen inte kör fram tidningen till mitt hus har jag sagt upp den och jag får heller inte lokala ICA maxis blad längre :meh:
Jag bor i Sydöstra Småland och tillgången på jordgubbar borde väl egentligen vara större här än i Gävle och Borlänge :crazy:
 
Jag har tittat både på Facebook och på lokala ICA maxis sida men hittar ingenting. Förra året vet jag att de hade erbjudande och det annonserades i lokaltidningen men eftersom lokaltidningen inte kör fram tidningen till mitt hus har jag sagt upp den och jag får heller inte lokala ICA maxis blad längre :meh:
Jag bor i Sydöstra Småland och tillgången på jordgubbar borde väl egentligen vara större här än i Gävle och Borlänge :crazy:

Jag är dålig på exakt geografi men söker man hel låda jordgubbar på Facebook så verkar det vara hyfsat spritt MEN verkligen inte i hela landet. Vilket är lite skumt precis som du säger, tillgången borde vara bättre ju mer söderut man kommer?
 
Jag är dålig på exakt geografi men söker man hel låda jordgubbar på Facebook så verkar det vara hyfsat spritt MEN verkligen inte i hela landet. Vilket är lite skumt precis som du säger, tillgången borde vara bättre ju mer söderut man kommer?
Jag hittar verkligen inget om hela lådor i min närhet alls :(
 
Södra Småland. 40 kr/liter idag. Inga billiga lådor eller liknande. Men jag har inte köpt några hittills alls så jag köpte fyra liter idag ändå. Två ska bli saft och två ska ätas :) .
 

Liknande trådar

Mat Misstänker att det är fler än jag som köpt jordgubbar idag. Vad kostade dem och vilken del av landet befinner ni er i? Själv köpte jag...
2
Svar
39
· Visningar
1 991
  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 515
Senast: TinyWiny
·
Y
Övr. Katt ...med min lille Göran, som han så vackert heter och vaccinerade. Gjorde hälsokoll också, där det konstaterades öronskabb och den...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp