Vad lyssnar du på?

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 114 284
Status
Stängd för vidare inlägg.

Helt fantastisk låt. Sen får man tycka vad man vill om videon, men om man är bekant med bandet och tidigare uttalanden vet man att de driver med industrin.

Helt fantastisk låt. Sen får man tycka vad man vill om videon, men om man är bekant med bandet och tidigare uttalanden vet man att de driver med industrin.
Åh jag tror minsann jag känner igen en av dansarna! Det var oväntat. Den typen av musik och den typen av dans var ju också en väldigt oväntad kombination. Jag vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt, förutom att jag tycker de hade en del snygga moves. :D

Jag önskar att den här låten var lite längre:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu kommer ännu en sån där extremt vag tråd. Jag lyssnade för ett antal år sedan på en vad jag tror trilogi, jag vill iaf minnas det... 2
Svar
31
· Visningar
1 396
Senast: KesoNeso
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
58
· Visningar
1 777
Kultur Hej! Jag har precis startat en ny youtube kanal där jag läser upp mina egenskrivna skräckhistorier (95% av dom är mina egna iaf). Jag...
Svar
6
· Visningar
420
Kultur På begäran tänkte jag visa hur vi hanterar årets påskägg 😊 Vårt påskägg är ett strutsägg, men fyll gärna tråden med bilder på andra...
Svar
0
· Visningar
156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka