Vad lyssnar du på?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Helt fantastisk låt. Sen får man tycka vad man vill om videon, men om man är bekant med bandet och tidigare uttalanden vet man att de driver med industrin.
 


Jag tycker att Kevin har så underbart vacker röst. Blir helt till mig när han sjunger, lite väl sorgligt slut bara i videon :/
 

Helt fantastisk låt. Sen får man tycka vad man vill om videon, men om man är bekant med bandet och tidigare uttalanden vet man att de driver med industrin.
Åh jag tror minsann jag känner igen en av dansarna! Det var oväntat. Den typen av musik och den typen av dans var ju också en väldigt oväntad kombination. Jag vet inte riktigt vad jag tycker faktiskt, förutom att jag tycker de hade en del snygga moves. :D

Jag önskar att den här låten var lite längre:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har precis börjat lyssna på olika dokumentärer från P3 i SR-appen. Jag lyssnar oftast i bilen via bluetooth och skulle då vilja att...
Svar
6
· Visningar
429
Senast: Sassy
·
Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
34
· Visningar
1 409
IT & mobiler Jag har försökt att rensa i datorn och har raderat massor, både i mail, foton, OneDrive och alla ställen jag kan komma på. Likafullt får...
Svar
9
· Visningar
581
Senast: Rie
·
  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
28 298
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp