Trasdocka 12 Apr 2014 #602 Sv: Vad lyssnar du på? Ååh, rammstein Lyssnar på Danko Jones - Had Enough på Bandit rock
em76 Trådstartare 12 Apr 2014 #603 Sv: Vad lyssnar du på? Trasdocka skrev: Ååh, rammstein Klicka för att se mer... Depeche Mode - My Joy
Sv: Vad lyssnar du på? Trasdocka skrev: Ååh, rammstein Klicka för att se mer... Depeche Mode - My Joy
Riley 12 Apr 2014 #605 Sv: Vad lyssnar du på? Aram Mp3 - Not Alone (JA JAG VET ATT DET ÄR EN EUROVISIONLÅT, JA JAG TYCKER TYVÄRR OM DEN, OCH JA JAG SKA SNART BEGÅ HEDERSSJÄLVMORD!)
Sv: Vad lyssnar du på? Aram Mp3 - Not Alone (JA JAG VET ATT DET ÄR EN EUROVISIONLÅT, JA JAG TYCKER TYVÄRR OM DEN, OCH JA JAG SKA SNART BEGÅ HEDERSSJÄLVMORD!)
em76 Trådstartare 13 Apr 2014 #609 Sv: Vad lyssnar du på? Nick Cave & The Bad Seeds - Higgs Boson Blues
StrawberryWine 15 Apr 2014 #613 Sv: Vad lyssnar du på? em76 skrev: Depeche Mode - Never Let Me Down Again Klicka för att se mer... Sett på Ponnyakuten eller? Elvis Costello and The Roots - Stick Out Your Tongue
Sv: Vad lyssnar du på? em76 skrev: Depeche Mode - Never Let Me Down Again Klicka för att se mer... Sett på Ponnyakuten eller? Elvis Costello and The Roots - Stick Out Your Tongue