Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En tävling står väl inte och faller med ett spö och ett täcke..
Tror att denne någon har blandat ihop det med att det ar 100:- i böter for glomd nummerlapp. Är det nyfiken på vad påföljden ar om man har for stor logga?
det handlar inte om det, utan det handlar om att många har investerat i en utrustning som dom nu måste byta ut. Vilken kan, tyvärr, röra sig om tusentals kronor. (har räknat ut att nästan ingenting jag har är godkänt och jag måste köpa nytt och det blir inga småpengar, ja såvida man inte vill dra stora ramsor silvertejp över men där går gränsen för mig, det känns bara löjligt)
sedan handlar det inte om att några vill sluta tävla pga utrustningen, utan för att man tröttnat på ridsportförbundet och deras nya löjliga regler, försämringar med licenser, nu utrustningen etc, vad ska komma härnäst lixom? det är nog mer den grejjen som irriterar folk. Man ska inte uppmana försämringar, man måste protestera och göra sin röst hörd för att det ska bli förbättringar.
*Kl*
Ni glömmer bilenDet står ju att det gäller utrustning och fordon, så är du inte sponsrad med din bil så glöm att du får komma på tävling haha
, det är även märken på däck fälgar, och på släpen osv...
*knapplån*
Själv börjar jag fundera på om tävling handlar om ridning, eller om det är någon form av moduppvisning där man kan få visa upp sin förmåga till matchning och vilken utrustning man har råd att köpa.
Varkar ju rätt ointressant att tävla, mot bakgrund av den här tråden. Jag är gärna prydlig och tycker om att matcha, men som det ser ut i den här tråden verkar det ha gått överstyr totalt.
"Kan jag inte använda mitt spö/schabrak/luva så kan jag lika gärna skita i att tävla" - vad är det liksom?
Mycket bra förslagAllvarligt talat så borde den här regeln ENDAST gälla på nationell och internationell nivå OM de nu hade använt de små grå. För handen på hjärtat, hur många har sponsorer på lokal/regional nivå? Det är ju för att de som sponsrar ska synas som alla andra ska se ut som trashankar med tejp överallt.