Jag har ju utnyttjat csn men jag var 26 när jag fick veta att jag kundeAtt man kan få csn även om man inte är rik
Mitt liv hade sett helt annorlunda ut om jag vetat det när jag var 20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju utnyttjat csn men jag var 26 när jag fick veta att jag kundeAtt man kan få csn även om man inte är rik
Jag har ju utnyttjat csn men jag var 26 när jag fick veta att jag kunde
Mitt liv hade sett helt annorlunda ut om jag vetat det när jag var 20
Jag trodde att det var samma villkor som vid banklånVarför skulle man inte kunna?
Väldigt tråkigt att du inte visste!
Jag trodde att det var samma villkor som vid banklån
JadåOj, så tråkigt att du trodde det! Hoppas att du lyckades få den utbildning du ville ha ändå!
Ibland blir jag ledsen när jag tänker på alla de saker som man borde lärt sig i skolan men som de inte tar upp.
Men även om det nu varit så hade du väl kunnat låna?Jag trodde att det var samma villkor som vid banklån
Utan jobb eller föräldrar som kunde borga?Men även om det nu varit så hade du väl kunnat låna?
Aha, du tänkte så. Ja, studielån kan man ju knappast få för att jobba. Men så jäkla olyckligt. Hade du aldrig pratat med någon som hade studielån heller?Utan jobb eller föräldrar som kunde borga?
Att någon av alla som visste varnade mig för en marsvinsmänniska som köpte marsvin av mig och även var fodervärd till de flesta av mina marsvin när jag var sjuk. Jag fick tillbaka tre av jag vet inte hur många. Trots att det är snart 10 år sedan så vågar jag inte räkna. På de 1,5 år jag hade kontakt med människa så dog minst 150-300 marsvin. När jag började fatta att jag blev manipulerad och att något inte stod rätt till gjorde hon sig oanträffbar och jag fick aldrig tillbaka mina sista marsvin
Det var många som visste då samma sak hänt innan jag började med marsvin men ingen som berättade
Födde upp och ställde ut. Hon var extremt manipulativ och hade alltid förklaringar till varför de dött som e-coli i vattnet, kraftfoder som varit dåligt men att det inte synts mm. Sedan tror jag att många av marsvinen hon sa sig ha sålt i själva verket dogMen vad gjorde människan med alla marsvin?![]()
Födde upp och ställde ut. Hon var extremt manipulativ och hade alltid förklaringar till varför de dött som e-coli i vattnet, kraftfoder som varit dåligt men att det inte synts mm. Sedan tror jag att många av marsvinen hon sa sig ha sålt i själva verket dog![]()
NejAha, du tänkte så. Ja, studielån kan man ju knappast få för att jobba. Men så jäkla olyckligt. Hade du aldrig pratat med någon som hade studielån heller?
Det låter verkligen oturligt på alla sätt. Bra att du lyckades utbilda dig ändå!Nej
Och af mm berättade aldrig om det heller
Vanvård och brist på matMenar mest hur så många kunde dö...varför liksom? Usch, så sorgligt.
Det är ju så; det är inte alltid en är mottaglig just då för det en får höra.Jag önskar att någon hade 1) talat om att allt ordnar sig. Det gör det nästan alltid i det långa loppet, och det tjänar verkligen inget till att oroa sig i onödan. 2) Att inte behöva skämmas över sin sexualitet eller sin sexuella identitet. 3) Hur helt fantastiskt det är med barn! Eller det har jag väl hört men jag önskar att jag trott på det. Jag var lite sent på bollen och hinner antagligen inte skaffa fler.