Jag har väldigt skiftande veckor. Jobbar både vardagar och helger rullande i ett 13-veckorsschema. Arbetstider mellan 7 och 18, oftast 7.30-17. Jobbar 3-5 dagar per vecka. Heltid på mitt jobb är 38 timmar per vecka. (Kriminalvården)
Min snart 7-åriga dotter bor hos mig förutom två av tre helger fredag till tisdag. Lämnar henne på fritids före jobbet och hämtar efter jobbet. Jobbar jag till 18 har hon barnvakt, oftast min granne.
Vi har två hästar och jag är i stallet sex dagar per vecka. Har medryttare en dag per vecka. Dottern rider 3-6 dagar per vecka (beroende på hur många dagar hon är här) och jag jobbar ponnyerna från marken 2-4 dagar per vecka. (Den ena ponnyn har en tävlingsryttare som rider 2-3 dagar per vecka.)
Går på så många som möjligt av MFF:s hemmamatcher, försöker hinna träna mig själv 2-4 dagar per vecka (gym, löpning, hemmaträning), fixar naglar och fransar på salong och försöker gå på en AW lite då och då.
Handlar mat en gång per vecka och städar så sällan som möjligt

Tvättar vid behov, oftast 1-2 maskiner per vecka. Diskmaskinen sätts igång när den är full och töms när jag ändå är i köket.
Mat lagar jag/vi för det mesta på lediga dagar = mat till övriga dagar. Det händer dock att vi lagar mat även på arbetsdagar.
Socialt umgänge på jobbet, i stallet, på fotbollsmatcher och lite då och då i övrigt.
Mina föräldrar har jag inte besökt på 2,5 år men de har varit här, vi har rest tillsammans och dottern är där en vecka per sommar.
Projekt hemma inklusive rensa ogräs försöker jag styra till lediga dagar och helst inte alls

TV och annan skärmtid beror på hur man räknar. Jag gör sällan en sak i taget utan ser jag på TV så gör jag ofta även något annat. Plattan är igång väldigt mycket, t.ex. när jag lagar mat, när jag duschar och när jag sover.
Flera program följer jag och dottern tillsammans, t.ex. Sveriges mästerkock, Tunnelbanan och Dessertmästarna.
När det gäller sömn så lägger jag mig oftast 23.30-00 och går oftast upp typ 5.45. Dottern sover oftast 21 till 6.15.
Vi lever ett tämligen intensivt liv, avskyr fasta rutiner vecka ut och vecka in, äter kvällsmat sent och har många bollar i luften.
Jag trivs ypperligt och jag hoppas att även dottern gör det.