Jobbar varje dag från mellan kl:07:00/08:00Med inspiration från annan tråd, vad orkar du under veckan? Hur ser en vanlig dag och vecka ut? Hur mycket jobbar du (eller vad du har för sysselsättning)? Hur många dagar har du en aktivitet efter jobbet? Lagar du mat varje dag? Hur ofta städad du? Diskar? Handlar mat? Umgås med vänner och familj (som du inte bor med)? Fixar projekt hemma, typ trädgård eller mindre renovering? Hur mycket tittat du på TV/dator/telefon?
Jag är inte alls ute efter att döma någon som lat eller överaktiv, jag är bara nyfiken på vad du orkar under dagen/veckan![]()
Brukar vara ledig från efter kl: 22:00
Vissa dagar (speciellt våren) är väldigt intensiva och jag hinner inte så mycket ledig tid.
Försöker dock vara mycket noga med att ta regelbundna pauser/raster. Och helst en längre rast på dan på ca en timme.
Lördagar är jag halvledig i regel om det inte är nått speciellt.
Lagar mat lite olika. Känner mig enormt duktig om jag lagat ett mål mat om dagen och resten är rester eller matlådor. Vissa dagar hinner/orkar jag inte börja laga nått då är det smidigt att det alltid finns matlådor till hands.
Städar en till två ggr i veckan. Dammsuger, städar toar, så här års även svabbar golven.
Försöker hålla efter i köket hyfsat varje dag. Ibland ser det ut som ett bombnedslag där.
Umgås tyvärr inte jätteofta som jag skulle vilja med mina vänner. Tiden räcker inte överallt
Men träffas ibland och ffa pratar i telefon oftare.
Pysslar i trädgården lite då och då. Det är roligt!
Tittar inte mycket på tv. Svt play och tvplay kollar jag ibland på kvällarna (gärna samtidigt som bukefalos)