Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några axplock:
- När man står i en kö och personen framför halvt om halvt vänder sig om glor bakåt då och då. Har alltid undrat över varför så många gör så.
kl
Något som provocerar mig oerhört just nu är alla sexskämt på facebook. Ibland kan de vara lite kul, men för det allra mest handlar de bara om att kränka kvinnor, visst kan jag också fnissa åt sexskämt ibland och jag kan till och med själv skämta om sex då och då, men allvarligt talat så ser inte jag det roliga i att kränka kvinnor.Jag kan inte låta bli att fundera på om de som delar dylika bilder egentligen vet vad sex är. Egentligen.
Eller det är kul med en bild som föreställer en naken blondin som böjer sig ner för att ta upp en peng och där en man skyndar sig fram och passar på att sätta på henne?En annan som jag sett flera gånger är den om en blind man som får hjälp av sin blindhund att pricka rätt hål på kvinnan som ligger där med rumpan i vädret och tålmodigt väntar. Vareviga gång jag ser bilden tänker jag två saker:
1.Kan blinda män bara stå rakt upp och ner med armarna längs sidorna och vara apatiska och låta blindhunden sikta?
2.Har män inte lärt sig att kvinnor faktiskt är kapabla att sikta de också? Jag vet inte, men alla bukekvinnor, visst fasen når ni ner med era händer till er fitta också?![]()
Ja, den vurpan hade jag velat se![]()
Själv brukar jag luta mig med rätt mycket tyngd emot barn- eller kundvagnar om föraren av dem står och puttar mig i ryggen. Till slut brukar de tycka det är rätt jobbigt och backa tillbaka lite.
Ouppfostrade busiga barn vars föräldrar inte säger ifrån! Satt senast idag inne på en större hamburgerresturang och var ett gäng ungar som sprang fram och tillbaks i resturangen och busade och skrek, föräldrarna sa inte ett knyst och jag övervägde att ta min mat och sätta mig i bilen och äta där!
Och
Kommentarer om huruvida man äter bra eller dåligt.
Folk som ska gå som en sengångare, alternativt stanna mitt framför fötterna på en, oftast ett gäng, i bredd, med barnvagnar!
*kl
Det finns INGET(!!!!) som heter företräde i trafiken! Antingen har man väjningsplikt eller så har man inte. Men man har inte RÄTT till något i trafiken, bara(!!!) skyldigheter. Oavsett hur man tar sig fram i trafiken.
![]()
NIX-registret funkar även för mobiler nu. Blessing.
Det ska jag nog börja med att göra! Jag brukar mest scrolla förbi och mumla lite sura ord när det är värre än vanligt. Han som är värst lägger in sånt varje dag och fnissar konstant åt det. Det gör inte jag, jag äcklas......![]()